|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Bed uitkiezen...
In eerste instantie zou Barry bij Jaap in de Master Bedroom slapen maar dat feestje gaat toch niet door. "Ik ga zo slapen, zou je je spullen naar beneden willen verhuizen?", vraagt de grote Miljonair vriendelijk. Barry verzamelt meteen zijn spullen en Jaap begeleidt hem naar de trap. "Welterusten!", wenst de Briellenaar de gastspeler lief een goede nacht. "Welterusten hé!", aldus Barry. Eenmaal beneden aangekomen weet de brandweerman niet precies welk bed hij moet gaan kiezen. "Je kan het beste bij Mike gaan slapen!", oppert Brian. Barry luistert direct naar de Miljonair en besluit vannacht naast Mike te gaan slapen. Zal hij zijn eerste nacht in de Villa overleven?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
maggie
|
|
|
nou volgens mij ligt barry naast eric want eric ligt niet alleen in zn bed dus ik denk dat het een foutje is dat het niet mickey is maar eric nou dan kan ie gerust een vork in zn reet duwen die barry |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Tenzij Eric weer zijn vieze handjes niet thuis kan houden, vrees dat deze Firefighter hem dan wel eens een tofee opdoffer kan geven. Als ze op de kazerne slapen liggen ze ook naast elkaar, is wel wat gewend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
draai hem maar een b"l af, dan krijgt hij helemaal een stem als een sopraan |
|
|
|