BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Lieke en Jaap in bed pret

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
DGKJaapio
 DGKJaapio - zaterdag 29 december 2007 - 03:40   quote  deeplink  
Lieke en Jaap liggen in bed, vind ik er grappig uit zien. Beide met een boekje, ik geloof dat Jaap 'The Count of Monte Christo' ofzoiets leest. Maar veel leest hij niet vanavond. Iedereen ligt te slapen kennelijk en Lieke en Jaap praten nog wat af. Lieke heeft de wekker om 13:15 gezet ofzo. Jaap vindt het te vroeg maar Lieke vindt het fijn om als eerste op te zijn. Jaap zegt Chantal van het feest overal betast te hebben in bed, want 'voordat ze door had waar zijn hand was was het 1 minuut later' volgens Jaap. Lieke vraagt wat Jaap zijn lievelingseten eigelijk is. Jaap antwoord oesters op een beetje cynische manier. Jaap blijkt ook van Soul Food te houden. 'Nooit geweten dat dat zo heet.' Lieke zegt niet te herinneren hoe vaak ze heeft gezoent met Quinten. (Gelukkig KAN ze het nog herinneren.) Lieke zegt niet zo snel seks te hebben met een man...

Dan gaat er een lamp knipperen boven het bed aan uit aan uit tenminste zo heb ik het gezien, en toen was de vraag MAG HET LICHT UIT?

Gaat het elke dag zo? Oh well.. Hierna volgde nog wat kort onverstaanbaar gebrabbel maar al gauw was het toch echt stil in de villa.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Lieke en Jaap in bed pret

0.0051610