BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Keuzes, keuzes, keuzes!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 05 maart 2008 - 13:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Keuzes, keuzes, keuzes!

Brian begint ook over Huub. "Denk je dat hij er buiten niet veel sneller mee wegkomt?", vraagt hij. "Ik maak me er nog niet zo'n zorgen over", vertelt Claire. "Zou hij je nogmaals zo erg pijn kunnen doen, zoals laatst, zou die intensiteit minder zijn?", vraagt Brian door. "Ja ik denk wel dat hij me nog een keer zoveel pijn zou kunnen doen", geeft de Tilburgse toe. "Niet hierbinnen meer?" "Nee. Hij kan er wel voor kiezen, maar dan gaat er bij mij wel een knopje om. We hebben nu ook duidelijke afspraken, we hebben nu een monogame relatie en hij zou er alles voor doen. Natuurlijk zou het pijn doen, maar ik zou het meer in me houden dan dat ik het naar buiten zal laten zien", vertelt Claire. "Maar dan krop je het op en dan ben jij degene die met de gebakken peren zit en is hij een vrij man. Het ligt allemaal aan keuzes. Iedereen gaat keuzes maken straks", zegt Brian. Altijd moeilijk die keuzes!

"Ja, hij zou het nog eens kunnen doen..."

bron: tien.tv
tino
 tino - woensdag 05 maart 2008 - 13:59   quote  deeplink  
nog niets geleerd...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 05 maart 2008 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2008 - 13:59 schreef tino het volgende:
nog niets geleerd...
Niet helemaal he Tino. ze heeft wel geleerd hoe ze eruit moet zien als 'Maya de bij'. en nu ben ik pleitos, ik moet werken tot vanavond fijne dag en lief zijn voor elkaar, niet slaan voor ik terug ben.
johan13
 johan13 - woensdag 05 maart 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2008 - 14:48 schreef Xanne het volgende:

[..]

Niet helemaal he Tino. ze heeft wel geleerd hoe ze eruit moet zien als 'Maya de bij'. en nu ben ik pleitos, ik moet werken tot vanavond fijne dag en lief zijn voor elkaar, niet slaan voor ik terug ben.
ik kan niks beloven
miss-bitch
 miss-bitch - woensdag 05 maart 2008 - 14:56   quote  deeplink  
claire stom wijf , trapt overal in . een klein kind zonder inhoudt . geen zinnig woord komt er uit haar mond , ze moet wel heel wat meer uit de kast gaan halen en wat meer van haarzelf gaan laten zien wil ze misschien de finale gaan halen ....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Keuzes, keuzes, keuzes!

0.0049960