BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Begraven worden in de tuin?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 05 maart 2008 - 14:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Begraven worden in de tuin?

Amanda is als eerste aan de beurt voor het interview. "Wat ga je hier het meeste missen?", vraagt Arjan haar. "Ik denk het verrassingseffect", antwoordt de Amsterdamse. Als Arjan haar vraagt naar haar speltactieken wil ze niets zeggen, maar wel dat ze nog even afwacht wat er allemaal gaat gebeuren. Als Jaap aan de beurt is, verplaatsen ze naar het kantoor. "Ik zou het liefste ook hier dood willen gaan en begraven willen worden in de tuin", vertelt de grote Miljonair. Jaap zegt ook dat zijn tactiek een geheim is. "Ook geen klein tipje?", probeert de reporter. "We moeten natuurlijk wel van vijf naar vier", geeft Jaap een tipje van de sluier. De Miljonair vertelt daarbij dat Claire daarvoor in optie komt. Op de vraag wat de Briellenaar na De Gouden Kooi gaat doen, antwoordt hij natuurlijk dat hij een eigen tv-programma en misschien ook een productiebedrijf wil. Als de vragen gesteld zijn, gaat Jaap nog even dansen voor de camera. Voor mooie tv zorgt hij natuurlijk wel!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Begraven worden in de tuin?

0.0041439