|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Mike actief in het spel!
Mike en Amanda vertrekken samen naar de Chill Room want Mike heeft iets belangrijks te vertellen. "Dit wordt het helemaal, Huub gaat zo hard naar huis!", steekt hij van wal. Amanda kijkt verbaasd. "Ik neem vrijdag twee collega's mee die Claire allebei willen bangen. Super mooie gasten, haar opgeschoren, lang, die twee gaan er gewoon voor", vertelt Mike verder. "Ze gaan haar versieren?", vraagt Amanda nog voor de zekerheid. "Ja, vooral die lange, dat is een charmeur maar ook een komedian. Ik weet zeker dat hij wel Claires type is, nog meer dan Tommie", glimlacht Mike. Dan komt Brian binnen en Mike vertelt zijn plan nogmaals. "Ben je er zelf mee gekomen?", vraagt Brian. Mike knikt en de Antilliaan is laaiend enthousiast. "Toen Tommie hier was... De Porum van Huub was 'the mask'. Hij gaat helemaal stuk", grijnst Brian. Mike vertelt ten slotte dat hij zijn zinnen het hele weekend op Huub gaat zetten. Hij is dus niet alleen actief aan het werk nu, Mike gaat ook actief het spel spelen vanaf nu.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mike kun jij tamara niet eens uitnodigen je bent maar aan komen waaien,wees blij dat jij onderdak heb, dus bemoei je niet met het spel |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Eric niet getreurd, je was zo weer opgepleurd.Mikey dat zal tijd worden iedere gastspeler heeft zich met het spel bemoeit, dus nu ga jij je waarmaken. je bent toppie! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
een ieder krijgt wat hij of zij toekomt,ook jij mike de z.g.n de zwerver,misschien dat jou ma je onderdak wil verlenen,maar dat zal niet daar is te veel voor gebeurt |
|
|
|
|
saffie
|
|
|
zwak frans... zeker huubfan?? is echt een huub uitspraak... |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
het is geen huub uitspraak, maar een frans uitspraak en saffie gewoon negeren deze persoon |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik kom er voor uit van wie ik een fan ben, dus bij deze wat is er mis mee niets toch? stelletje kneuzen |
|
|
|
|
saffie
|
|
|
Dit bedoel ik dus.....was eigenlijk ook een stomme vraag of je huufan bent, aan de uitspraken van iemand kan je het het al merken...ik ben eigenlijk van niemand nog fan, maar een ding is zeker voor mij, zolang die nare vreselijke huub t maar niet wint... |
|
|
|
|
saffie
|
|
|
Dit bedoel ik dus.....was eigenlijk ook een stomme vraag of je huufan bent, aan de uitspraken van iemand kan je het het al merken...ik ben eigenlijk van niemand nog fan, maar een ding is zeker voor mij, zolang die nare vreselijke huub t maar niet wint... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 maart 2008 - 12:21 schreef saffie het volgende:Dit bedoel ik dus.....was eigenlijk ook een stomme vraag of je huufan bent, aan de uitspraken van iemand kan je het het al merken...ik ben eigenlijk van niemand nog fan, maar een ding is zeker voor mij, zolang die nare vreselijke huub t maar niet wint... HALELUJA |
|
|
|
|
saffie
|
|
|
|
|