|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Barry is nu nog neutraal
Brian en Amanda hebben Barry overgehaald om mee te gaan naar de sauna. Zwetend vertelt de brandweerman het stel dat hij nog geen kant heeft gekozen. "Ik kom hier redelijk neutraal binnen, ook al heb ik natuurlijk wel mijn mening omdat ik veel afleveringen heb gezien. Ik heb nog geen kant gekozen. Dat lijkt misschien wel zo omdat ik veel met jullie heb opgetrokken, maar ik kan net zo goed de hele avond met Huub zitten kletsen. Dat zegt nog niets", vertelt hij. Er is dus nog werk aan de winkel voor de Miljonairs, om Barry naar hun kamp trekken...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
wat dacht je van weg met de HuubFANS ALS EERSTE. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
weg met al die gast spelers |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Barry is op en top voor Brian en Amanda! de rest komt nog wel! |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
mooi om te weten dat barry geheel anders denkt over amanda wilde haar nog een drankje geven daarom was die rat sjaggie prachtig prachtig en waarom hebben de gastspelers toch zo vel lol met huub en co ahahahahahahah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nou7 Barry doe je ding, trek de stelletjes maar uit elkaar. kijken wie het eerst komt wie het eerst maalt. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wie het eerst haalt wie het eerst maalt,maar ze hebben allemaal pech niemand krijgt de villa dus allemaal pech hahahahaha |
|
|
|
|
tino
|
|
|
eindelijk gerechtigheid......als de kabouter maar niet wint |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
precies Tino, maar wel een eerlijke strijd. en niet met bedreigen, en dat soort praktijken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 maart 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
maar de kabouter wint wel haahahahah |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
uiteraard wint de kabouter. de vraag is wat hij wint. de vila sowiezo niet, Geld? daar kan hij naar fluiten, en wat kan hij nog meer winnen? zijn zelfrespect? gaat hem niet worden. Als hij al wint kan hij maar 1 ding doen. terug in het riool waar je vandaan komt. met je ( zo goed verwoord door Mikey) stinkbek. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wie wint de villa wel dan? ze gaan er allemaal vandoor met een flinke schuif geld dus weinig vila,dus huub dan maar het riool in met een flinke som geld |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
in het riool kan niet want daar wonen de ratten al para en cavia!!!als jij dat vind zegt dat al genoeg in wat voor milieu je leeft ook ratten milieu haahah |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
zielig hoor die huub haters hier |
|
|
|
|
tino
|
|
|
maakt die kabouter het wel zelf naar, frans. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
barrie is nooit neutraal geweest wolf in schaape kleren het lijkt zon gigolo stripper zijn kop lijkt ook op die van een robot hahah die barrie ga maar weer want amanda moet je niet je kan niet in brian z n schaduw staan |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 maart 2008 - 15:59 schreef frans-06 het volgende:wie wint de villa wel dan? ze gaan er allemaal vandoor met een flinke schuif geld dus weinig vila,dus huub dan maar het riool in met een flinke som geld hahaha met een zakje mms bedoel je zoveel heeft hij niet eens die huub hahahaahah hij kan ook na de kooi gaan zwerven hoor een huis heeft hij ook al niet hahahah |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat ben ik toch blij dat het gene wat op deze pagina schrijft allemaal van die knappe figuren zijn |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 13:04 schreef frans-06 het volgende:wat ben ik toch blij dat het gene wat op deze pagina schrijft allemaal van die knappe figuren zijn En wat zijn wij blij met de perfecte analiticus, Frans 06 |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
jullie hebben je eigen allemaal zelf gemaakt zeker,letterlijk en figuurlijk,erg knap hoor |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Als Barry nutraal zou zijn zou hij ook voor de anderen tosti's maken nu alleen voor Huub en Claire. Dus weinig nutraal. Hij is even door de mand gevallen. En nu maar weer slijmen bij Amanda op bed. Maar ze heeft hem toch wel door. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
in de vila is het normaal god zorgt voor ons allen, en wij voor ons zelf,het zijn allemaal van die egoisten |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik schreef dat Barry juist WEL tosti's maakte voor Huub en Claire, lieverd. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
lisbeth dit is in het algemeen ,dus skattie maak je niet druk om niks |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 14:01 schreef lisbeth het volgende:Als Barry nutraal zou zijn zou hij ook voor de anderen tosti's maken nu alleen voor Huub en Claire. Dus weinig nutraal. Hij is even door de mand gevallen. En nu maar weer slijmen bij Amanda op bed. Maar ze heeft hem toch wel door. Amanda vertelde Barry ook, zette hem even op zijn plaats, wat jij wil, dat je in deze korte tijd, en na nog geen aanvaring te hebben gehad met iemand, je niet een juist oordeel kunt maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ze moet die rat eens op zijn plaats zetten dat durft zij niet ,ze moet wel luisteren naar wat pa zegt,anders loopt zij het risico op een aframmeling,ze is zo bang als een wezel van haar skattie die wenst geen tegenspraak |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
misschien moeten ze kijken of die slang die rat lust. tot nu toe lukt het de rat aardig de slang in de tang te houden. way to go rats. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 14:04 schreef frans-06 het volgende:in de vila is het normaal god zorgt voor ons allen, en wij voor ons zelf,het zijn allemaal van die egoisten Foutje Frans, het moet in de kooi zijn : god zorgt voor ons allen en Huubje (met regie) voor zichzelf. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 17:00 schreef frans-06 het volgende:ze moet die rat eens op zijn plaats zetten dat durft zij niet ,ze moet wel luisteren naar wat pa zegt,anders loopt zij het risico op een aframmeling,ze is zo bang als een wezel van haar skattie die wenst geen tegenspraak weer een leugen man hou toch op waarom denk je dat amanda ernog inzit ze is de einge vrouw na natasia die doet wat ze wil ook naar brian toe las het moet maar ze hebben ook echt eenrelatie waar je jaloers op kan zijn he bij huub moeten ze kruipen en bek dicht houden hij bengt gewoon een ho waar zijn vriendin bij is maakt zelf zijn vriendin uit voor alles wat scheef is dus gal geen leugens man laat je eerts goed informeren ja klopt niet AMANDA DOET WAT ZE WIL JE MOET STREAMEN DAN LIEG JE MINDER |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2008 - 11:52 schreef janeke het volgende:[..] weer een leugen man hou toch op waarom denk je dat amanda ernog inzit ze is de einge vrouw na natasia die doet wat ze wil ook naar brian toe las het moet maar ze hebben ook echt eenrelatie waar je jaloers op kan zijn he bij huub moeten ze kruipen en bek dicht houden hij bengt gewoon een ho waar zijn vriendin bij is maakt zelf zijn vriendin uit voor alles wat scheef is dus gal geen leugens man laat je eerts goed informeren ja klopt niet AMANDA DOET WAT ZE WIL JE MOET STREAMEN DAN LIEG JE MINDER Met Huub als het grote voorbeeld, kunnen ze weinig anders dan leugens verspreiden. vergeef het ze maar de zieltjes, na 22 mei geen leven meer, ach ze moeten wat, toch>? laat ze blerren. |
|
|
|