|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Eric moet weg!
De stemronde gaat van start. Huub wil natuurlijk graag dat zijn vriend blijft. "Ik heb er persoonlijk geen problemen mee dat je hier bent", uit Amanda haar mening en ze gunt Eric dat extra weekje wel. Tenminste, dat vertelt ze hem volgens haar plan met Brian alleen om het andere team op het verkeerde been te zetten. Claire houdt het kort. "Ik heb heel veel plezier met je, en ik heb heel veel aan je, dus ik wil graag dat je blijft", zegt de Tilburgse liefjes. Dan is Brian aan de beurt. "We hebben een goed gesprek gehad net. Je stelde je wat beter op tegenover ons de laatste tijd en dat kan ik waarderen. Maar je hebt hier als gastspeler vrij spel, je kan makkelijk aan informatie komen en dat is storend voor het eindspel. Ik stem tegen!", spreekt Brian uit. Eric moet dus zijn koffers pakken en binnen een uur de Villa verlaten.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
oh my goodness, realy? heerlijk eindelijk van dat slijmerige schrufkoppie af. nu kan het spel gespeeld worden, moge het eerlijk gaan en moge the best men win. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
brian vergeten wat mike jou allemaal verteld? al die gast spelers er gewoon uit, je heb er totaal niets aan ,mike je kletst te veel,bemoei je er niet mee jij brieft alles door |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Goed gedaan Brian, die klepzeiker naar zijn eigen hut in Leiden. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
goedemorgen Johan iets eerder terug dan verwacht. nog aan het kickboxen geweest? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
nee, ik ga binnenkort maar op een nieuwe zelfverdedigingsport want er zoekt steeds iemand ruzie met me. ik snap er niks van, ik ben zo'n lief kereltje |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2008 - 23:23 schreef johan13 het volgende:nee, ik ga binnenkort maar op een nieuwe zelfverdedigingsport want er zoekt steeds iemand ruzie met me. ik snap er niks van, ik ben zo'n lief kereltje Hahaha. ik ook. maar er zit hier iemand die mij maar van het vrouwelijk geslacht blijft inschatten, daar word ik zo moe van. en nu weet Het dat ik allochtoon ben, en nu strooit het dat hij voor mij werkt, dan mag hij als het klaar is wel eens zijn paycheck komen brengen.Ik heb nog geen fuck gezien eerlijk gezegd. Maar waarschijnlijk gebruikt het zijn centjes om Huubje te spekken, die hem keihard uitlacht. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
is geen wonder zorgde niet voor even wicht in het spel te laat had hij het door dus daag eric AMANDA EN BRIAN verdienen het volgens de wet van karma meer dan claire om te winnen en nog veel meer de manier waarop ze zichzelf heeft neergzet het is net een kuiken haha ja echt ik bedoel als je na al die tijd de kooi instapt en het is inderdaad nog noit vertoond in de gouden kooi zo een saai totaal kuiken maar eric zegt dood leuk claire moet winnen (liefs huub een ) dat mag hoor ik mag ook claire weet niet eens wat de kooi inhoud pleaseeeeeeeeee dus dag eric laat het spel beginnen het si toch vals allemaal maar jij overtreft ze |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
Decency