BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wantrouwen van Huub

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 05 maart 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Wantrouwen van Huub

Toen Claire en Huub met Eric in de Chill Room zaten vraagt Huub tussen neus en lippen door aan zijn vriendinnetje of zij met Brian heeft gepraat vandaag. "Ja, dat wilde ik je nog vertellen", antwoordt Claire. Huub haast zich naar Jaap die blijkbaar het hele gesprek had afgeluisterd toen hij in de sauna zat. Iets later spreekt Claire haar irritatie hierover uit. "Je had ook gewoon aan mij kunnen vragen waar het gesprek over ging", sneert ze naar Huub. "Ja, maar ik wilde checken of de verhalen overeen komen. Het gaat hier om anderhalf miljoen. Als ik je ga wantrouwen stem ik je er keihard uit", verdedigt hij zichzelf. "Ja, maar daar hoef je je geen zorgen over te maken", mompelt een boze Claire. "Zorg er dan niet voor dat die signalen er zijn", sluit Huub de discussie af. Eric is nog niet eens weg en de ruzies beginnen al tussen de twee geliefden...

bron: tien.tv
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 05 maart 2008 - 21:10   quote  deeplink  
nou ken nooit lang duren. huub wantrouwig, Claire bijtijds thuis om op de camping uit te gaan huilen. kijken hoe lang ze op Huub wacht. ze was toch niet van de lange relaties? nou zo kort als de laatste haalt ze nooit meer in, ze vergat te zeggen dat ze korte relaties met dezelfde man bedoelde. ik wip je wel, ik wip je niet!ik wip je wel , ik wip je niet. oeps weer verspreking, ik wil je wel ik wil je niet
djen
 djen - woensdag 05 maart 2008 - 21:10   quote  deeplink  
ik lach me rot hub de zwakste schakkel eruit daaaaaaaaaaaaaag clairnix ..je liegt en bedriegd ..
tino
 tino - donderdag 06 maart 2008 - 09:54   quote  deeplink  
die kabouter doet weer net og hij de big boss is en alles in zijn macht heeft om dit te doen en om dat te doen met zijn grote waffel, het gaat hem nu weer om anderhalf m iljoen, nou ik hoop dat hij flink op zijn bek gaat en telefoontjes moet gaan verkopen om nog iets te verdienen, als iemand hum in dienst wil nemen.
Claire moet eindelijk eens een klapper maken en gokken op een ontslagronde voor de kabouter....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wantrouwen van Huub

0.0047068