BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nicoles mening!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 05 maart 2008 - 22:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Nicoles mening!

"Wat is je persoonlijke mening over iedereen?", wil Huub van de nieuwe dame weten. "Amanda is precies mij. Ik vind haar een superwijf", steekt Nicole van wal. "Brian vind ik een topgast maar hij moet iets meer respect voor Amanda tonen", vervolgt ze tot grote tevredenheid van Huub. "Jaap je bent een prachtvent!", richt ze zich tot de grote Miljonair. "Ik ben ook een knappe kerel", lacht hij verlegen. "Wat heb je voor tatoeages trouwens?", onderbreekt Huub haar. Nicole staat op en laat al haar tatoeages zien. "Hier heb ik spijt van", terwijl ze de tatoeage laat zien van de naam van haar ex-vriendje. "Nooit doen! Oké verder met de meningen!", beveelt Huub. "Jaap, ik vind je echt een supergast", herhaalt ze haar lofzang naar Jaap. "Huub, je speelt het spel hartstikke goed. Maar respect voor vrouwen moet je nog leren", sneert ze. "Claire, je bent een goed vrouwke maar wat doe je met Huub?", vraagt ze zich af. "Behandel haar met respect jongen, ze is Brabants!", neemt Nicole het op voor haar streekgenootje. Zou Huub hier naar luisteren?

bron: tien.tv
tino
 tino - donderdag 06 maart 2008 - 09:57   quote  deeplink  
tuurlijk niet, heeft hij nog nooit van gehoord

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nicoles mening!

0.0058639