BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Grootse plannen

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 06 maart 2008 - 16:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Grootse plannen

Claire en Huub zijn samen in de Chill Room op de bank beland. De grimeles van de blondine is afgelopen en Astrid is uitgezwaaid. Huub legt zijn liefje uit hoe de wereld van het optreden buiten de Kooi in elkaar zit. Ze zijn waarschijnlijk bezig het één en het ander in te plannen voor na 22 mei en Huub speculeert zelfs als DJ te willen gaan fungeren. Het enige punt dat hem dwars zit is zijn naamsbekendheid. Na afloop van het programma zal hij daar slechts ongeveer zes maanden van kunnen profiteren en in die tijd zal hij zichzelf moeten bewijzen om verder te kunnen. Wat een zorgen, wat een zorgen...

bron: tien.tv
tino
 tino - donderdag 06 maart 2008 - 17:12   quote  deeplink  
ja, hij heeft een goede naamsbekendheid opgebouwd, maar niet in zijn voordeel..
moesie
 moesie - donderdag 06 maart 2008 - 18:43   quote  deeplink  
WAT,huub optreden,veel te grote mond,die kleine kabouter mag hij wel een peleton ME mee nemen om hem te beschermen...
frans-06
 frans-06 - donderdag 06 maart 2008 - 21:45   quote  deeplink  
ik denk niet dat er spelers zijn die werkelijk populair zijn?
janeke
 janeke - donderdag 06 maart 2008 - 22:48   quote  deeplink  
ik ben nu thuis gaat hij dat 6 mnd zingen hahahahah
in zijn dromen
ik snap niet dat het gedrag van huub
rol of niet

door de maatschappij wordt aanvaardt WAT EEN BOODSCHAP...........
tino
 tino - vrijdag 07 maart 2008 - 10:46   quote  deeplink  
het is en zal het altijd blijven : een klein ventje met een grote b"k, arrogantie, geen respect voor anderen, een huilebalk als hij zijn zin niet krijgt, een dromer die denk dat hij de grote jongen is (een heimlijke wens, want hij moet immers altijd tegen andere opkijken vanwege zijn kabouter-lengte).
Dat is nog een extra frustatie voor Huubje...
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 16:21   quote  deeplink  
nee de hele gouden kooi met zijn bewoners is een goede boodschap,dat noemen ze een afschildering van de maatschappij? zonder normen en waarden en zelf respect,ik dank god op mijn blote knieen dat ik niet in zo,n asociale bende niet ben groot gebracht
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 16:26   quote  deeplink  
vanmorgen zegt hij nog tegen Jaap, ik overweeg serieus plastische chirurgie, denkt hij nu echt dat er van die vierkante kop nog wat te maken valt? Hij heeft echt dezelfde smoel als mijn schoonmoeder, alleen zit zij dr op. blote konten gezicht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 maart 2008 door Joseba@headliner --
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 16:34   quote  deeplink  
ben jij zo,n knappert dan?met jou jam pot glazen ik dacht dat jij familie was van flippie uit tiel
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 16:34 schreef frans-06 het volgende:
ben jij zo,n knappert dan?met jou jam pot glazen ik dacht dat jij familie was van flippie uit tiel
Hoe weet jij dat nou? inspecteur Gadget ingehuurd? verdorrie daar gaat mijn under cover.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 16:42   quote  deeplink  
jou schrijven zegt al genoeg ook zo,n vieze rat je hebt nogal een hoge pet op over jou schoonmoeder? ook nooit geleerd wat normen en waarden zijn zeker ratten tuig
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 18:50   quote  deeplink  
ik zou wel willen reageren maar ben mijn bril kwijt, anders zou ik jou kunnen vertellen dat het 'jouw schrijven' moet zijn. zo,n moet zo'n zijn, 'jou schoonmoeder' moet 'jouw schoonmoeder' zijn, en HIJ heeft zeker een hoge pet op VAN zijn schoonmoeder, want dat is namelijk wel een mooie vrouw.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 maart 2008 door Izz@headliner --
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 19:01   quote  deeplink  
bijdehante izzie je moet wel ff verder kijken dan jou neus lang is,wie schrijft hij heeft de zelfde smoel als mijn schoonmoeder? kestie van lezen izzie
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 19:01 schreef frans-06 het volgende:
bijdehante izzie je moet wel ff verder kijken dan jou neus lang is,wie schrijft hij heeft de zelfde smoel als mijn schoonmoeder? kestie van lezen izzie
Hij heeft echt dezelfde smoel als mijn schoonmoeder, alleen zit zij dr op. ff kwestie van lezen fransje. en het is "jouw Neus' dus ff spellingscheck erover heen, anders sta je zo voor gek, voor iemand die altijd een ander vebeterd. Voor iemand uit Almere sta je wel heel erg graag in the picture he? Fransje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 maart 2008 door Izz@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 19:16   quote  deeplink  
het is kwestie.
tino
 tino - zaterdag 08 maart 2008 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2008 - 21:45 schreef frans-06 het volgende:
ik denk niet dat er spelers zijn die werkelijk populair zijn?
maar wel een die verdomd arrogant en geen karakter heeft,
en jij hebt zo'n grote mond over normen en waarden frans, vindt je dat Huubje die heeft, in ieder geval stukken minder dan alle anderen in de kooi.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 13:01   quote  deeplink  
nee inderdaad er is niemand in de gouden kooi die weet wat normen en waarden zijn,dus is huub niet de enigste

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Grootse plannen

0.0114009