BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mike wakker houden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - donderdag 06 maart 2008 - 23:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Mike wakker houden

Huub, Jaap, Claire en Tommie zitten in het kantoor. Huub heeft het helemaal gehad met Mike en heeft als plan om de werkende man de hele nacht wakker te houden. Sterker nog, Huub heeft zijn horloge zo ingesteld dat hij om het kwartier afgaat zodat hij Mike weer wakker kan schudden. Zijn eerste actie is nu al geweest, en het is nog maar elf uur. "Je bent toch nog wel wakker, hè brother? Oké, tot zo!", plaagt Huub. De gastspeler deed voor een paar seconden zijn ogen open maar leek niet onder de indruk. Gaat Mike het morgen redden op de vuilniswagen als hij geen oog dicht doet?

bron: tien.tv
janeke
 janeke - donderdag 06 maart 2008 - 23:20   quote  deeplink  
ik vind het belachelijk maar ja er moet wat gebeuren he
inplaast van dat claire zich bewijst zoals een bewoner hoort gaan ze mike
fucken zoals ze in de kooi zeggen
met hulp van barrie die huupuit het kantoor heeft geroepen en gezegd mike slaapt
het zijn wolven in schapen kleren barrie en tommie
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 07 maart 2008 - 04:25   quote  deeplink  
filmpje:

mc-bjorn
 mc-bjorn - vrijdag 07 maart 2008 - 08:08   quote  deeplink  
hahahaha ik had gehoopt dat mike heb had gehoekt echte vet Ga zo door mikey
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 08:42   quote  deeplink  
mike wie kaatst kan de bal verwachten ,moet jij je er maar niet mee bemoeien je bent maar te gast ,laat je niet zo beinvloeden door die brian ,maar zo is hij nu eenmaal,die smerige opnaaier,een ander altijd voor het karretje spannen,het is en blijft een smerige rat
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 10:08   quote  deeplink  
Jij hoeft Huub niet te slopen hoor Mike, er zijn nog duizenden wachtende voor jou, die dat zelfde willen, maar ook gaan doen.Ik zal al blij zijn als ik die breedbekkikker zijn schurfthoofd niet meer hoef te zien, er hoeft er maar 1 te zijn, straks in real live, die huub provoceeert, en men slaat hem echt de touwtjes.
tino
 tino - vrijdag 07 maart 2008 - 10:57   quote  deeplink  
het is te hopen
dec
 dec - vrijdag 07 maart 2008 - 12:01   quote  deeplink  
Xanne je kan wel hopen maar uiteindelijk zijn het toch allemaal mietjes net zoals jij die heel stoer op internet zijn maar geen fuck kunnen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 12:01 schreef dec het volgende:
Xanne je kan wel hopen maar uiteindelijk zijn het toch allemaal mietjes net zoals jij die heel stoer op internet zijn maar geen fuck kunnen
Vind je?
dec
 dec - vrijdag 07 maart 2008 - 12:41   quote  deeplink  
Ja en ik wed zelfs dat je nog in een rolstoel zit ook met zon half verlamd lichaam en kweil langs je mond en overdags mag internetten van de stichting
Getlost
 Getlost - vrijdag 07 maart 2008 - 12:41   quote  deeplink  
Hoe triest ben je als je iemand die in een SPEL zit irl in elkaar wilt meppen ...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 12:43   quote  deeplink  
Precies. hoe zielig ben je dan? als je iemand die zijn leven weer aan het opbouwen is, probeert te weerhouden van vooruitgang. idd dan ben je zielig.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 16:15   quote  deeplink  
huub je kan het weg met dat ratten tuig ,terug naar het riool waar ze uitgekomen zijn,er zitten genoeg ratten op deze pagina,blablabla en voor de rest 0,0 mike is niks zal ook nooit wat worden, laat hem maar beginnen aan huub ,hij rekent op de rat die z.g.n achter hem staat die vieze opruier,zelf durft hij niets het is en blijft een vieze rat,he para brother brian
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 16:15 schreef frans-06 het volgende:
huub je kan het weg met dat ratten tuig ,terug naar het riool waar ze uitgekomen zijn,er zitten genoeg ratten op deze pagina,blablabla en voor de rest 0,0 mike is niks zal ook nooit wat worden, laat hem maar beginnen aan huub ,hij rekent op de rat die z.g.n achter hem staat die vieze opruier,zelf durft hij niets het is en blijft een vieze rat,he para brother brian
Lucht het op? goesso, groot kind, en nu tandjes poetsen en naar bed.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 16:36   quote  deeplink  
mike ga terug naar de straat of de goot en neen gelijk die rat met zijn del ook mee
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 16:41   quote  deeplink  
neen Mike breng gewoon je colega's mee zoals afgesproken en draai die muizemuil een loer. doe mij die maar. dag Ghluup.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 16:58   quote  deeplink  
ik hoop dat het een feest word vanavond met veel drank dan kan het gebeuren dat amanda weer gebeft gaat worden?niet door huub deze keer maar door de vuilnis mannen, dat lijkt mij echt een top avond te worden
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 17:54   quote  deeplink  
en wat zijn we jaloerrrrrrrrrrrrrrrs
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 18:31   quote  deeplink  
kom op vuilnis mannen leef jullie uit deze kans krijgen jullie maar een keer in jullie leven, dat jullie de kooi mogen betreden en geef die del van een amanda flink wat drank dan gaat ze aardig uit haar plaat, misschien gaat ze wel paaldansen,ik hoop dat jullie er van genieten,van mij een hele fijne avond gewenst ga maar flink los allemaal
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 18:39   quote  deeplink  
ach vandaag komen ze alleen voor het grove vuil, Huub dus
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 19:05   quote  deeplink  
kunnen ze vanavond de kast van amanda vast leeg ruimen en het vuile ondergoed gelijk mee nemen, en gelijk dat vieze zooitje onder haar nest
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 19:17   quote  deeplink  
Hij staat zo graag als laatste op een topic, hij ziet graag zijn naam staan. gekke en dwaze schrijven hun naam op ruiten en glazen
dec
 dec - vrijdag 07 maart 2008 - 19:22   quote  deeplink  
Oh zien we daarom in ieder topic xanne als laatste staan, verklaard een hoop
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 19:31   quote  deeplink  
gekken en dwazen schrijven hun naam op ruiten en glazen hahahaha xanne je bent nog dommer dan ik al dacht. moet het niet zijn op ,deuren en glazen idioot,eerst denken dan schrijven
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 19:31 schreef frans-06 het volgende:
gekken en dwazen schrijven hun naam op ruiten en glazen hahahaha xanne je bent nog dommer dan ik al dacht. moet het niet zijn op ,deuren en glazen idioot,eerst denken dan schrijven
rest my case. lullo
dec
 dec - vrijdag 07 maart 2008 - 19:58   quote  deeplink  
frans je moet het een meisje van 13 niet kwalijk nemen en ja xanne nu heb fransje toch echt gelijk : http://66.102.9.104/search?q=cache:gYY2twBGhfYJ:nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_spreekwoorden_F-J+gekken+en+dwazen+schrijven+hun+naam+op+ruiten+en+glazen&hl=nl&ct=clnk&cd=4&gl=nl
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 20:37   quote  deeplink  
xanne literal cerradura mono
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 21:05   quote  deeplink  
inderdaad dec, gekken en dwazen schrijven hun namen op deuren muren en glazen.waar het mij omgaat is dat hij steeds andere verbeterd terwijl hijzelf zoveel fouten maakt, dan denk ik als je zelf niet goed nederlands schrijft, kun je beter je mond tegen een ander houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 maart 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 21:06   quote  deeplink  
ik zou toch geen vertaal machine gebruiken van het internet want je zet jezelf voor lul.ten eerste staat et achterste voren, ten tweede is het geen comlete zin. ten derde staan er spaanse woorden in. en mono of stereo welke bedoel je, mono is een verzamelnaam voor apen dus welke bedoel je ? literatuer slot aap. wat bedoel je precies?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 maart 2008 door Izz@headliner --
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 21:09   quote  deeplink  
wat denk jij zelf????????
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 21:11   quote  deeplink  
mejor hablar castellano o no hablar en total, or si tu querias hablar euskera, mejor no buscar en el ordenador. jilipollas

Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 21:06 schreef izzie het volgende:
ik zou toch geen vertaal machine gebruiken van het internet want je zet jezelf voor lul.ten eerste staat et achterste voren, ten tweede is het geen complete zin. ten derde staan er spaanse woorden in. en mono of stereo welke bedoel je, mono is een verzamelnaam voor apen dus welke bedoel je ? literateur slot aap. wat bedoel je precies?
Si este Jaula hablaua castellano, si que hiva comer mono
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 21:52   quote  deeplink  
ja met recht je zooitje waar je vandaan komt
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 21:59   quote  deeplink  
calla jilipoyas
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 08:09   quote  deeplink  
je troep in de gongo
tino
 tino - zaterdag 08 maart 2008 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 16:36 schreef frans-06 het volgende:
mike ga terug naar de straat of de goot en neen gelijk die rat met zijn del ook mee
kom je hem misschien wel weer tegen
janeke
 janeke - zaterdag 08 maart 2008 - 11:33   quote  deeplink  
huub had gewoon weer gedronken
anders heeft hij niets eens lef
janeke
 janeke - zaterdag 08 maart 2008 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 16:36 schreef frans-06 het volgende:
die del volgens jouw heeft een huis en die rat ook
maar de idiote k kabouter heeft geen cent te makken nog een dak
gaat huub terug onder de straat steen waarhij vandaan komt
dec
 dec - zaterdag 08 maart 2008 - 12:45   quote  deeplink  
Huub heeft dalijk meer centen te makken dan al die zwervers bij elkaar ik weet niet of je het weet maar Huub gaat de gouden kooi winnen en dan kan amanda in hetzelfde 5euro hoerenhuis gaan zitten als Natasia en dan mag Brian haar pooier spelen.
janeke
 janeke - zaterdag 08 maart 2008 - 12:54   quote  deeplink  
hahahahah niemand wint de kooi en huub heeft meer boets dan geld troost je maar een zakje mms kan er niet eens af hahahahah

bestaan die dan 5 euro huizen
hahaah zit jij er ook in zo een ahahahah
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 12:45 schreef dec het volgende:
Huub heeft dalijk meer centen te makken dan al die zwervers bij elkaar ik weet niet of je het weet maar Huub gaat de gouden kooi winnen en dan kan amanda in hetzelfde 5euro hoerenhuis gaan zitten als Natasia en dan mag Brian haar pooier spelen.
Amanda kan altijd nog het geld van mamsie op gaan maken.Brian die komt er wel zakenman ten top, de flierefluiters zijn de mensen die straks geen cent te makken hebben.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 12:57   quote  deeplink  
ja amanda met natasia achter het centraal station,laat onze huub maar schuiven die bekijkt het beter dan de rest
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 13:02   quote  deeplink  
hij kan altijd dan kijken of ze hem als klant aannemen. ( Natasia & Amanda, beetje SM zou goed voor hem zijn.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 13:09   quote  deeplink  
maakt voor amanda niet uit die houd toch van wurg sex
dec
 dec - zaterdag 08 maart 2008 - 13:13   quote  deeplink  
Janeke moet je aan je moeder vragen of ze bestaan, maar ik zou er wel een stoel bij pakken want de schock zal groot zijn als je te horen krijg dat jij daar ben verwekt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2008 door dec --
Getlost
 Getlost - zaterdag 08 maart 2008 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 12:55 schreef izzie het volgende:
Brian die komt er wel zakenman ten top, de flierefluiters zijn de mensen die straks geen cent te makken hebben.
Een zakenman (...) die nog geen twee zinnen achter elkaar op coherente wijze kan formuleren.
Hij denkt dat ie overal verstand van heeft, maar als puntje bij paaltje komt, komt er enkel een hoop onsamenhangende nonsens uit.
Hij zal in eerste instantie Amanda wel gaan managen (lees: exploiteren), maar als de marktwaarde van haar punani daalt, is het imo ook al snel over met de zakenman Brian.
En met de liefde voor Amanda.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2008 door Getlost --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 13:17 schreef Getlost het volgende:

[..]

Een zakenman (...) die nog geen twee zinnen achter elkaar op coherente wijze kan formuleren. Hij denkt dat ie overal verstand van heeft, maar als puntje bij paaltje komt, komt er enkel een hoop onsamenhangende nonsens uit.
Hij zal in eerste instantie Amanda wel gaan managen (lees: exploiteren), maar als de marktwaarde van haar punani daalt, is het imo ook al snel over met de zakenman Brian. En met de liefde voor Amanda.
Zolang ze niet van mijn geld willen rondkomen zal het mij een boei zijn, Brian heeft naar mijn mening een zakelijk instinct, daar hoef je de Nederlandse taal niet voor machtig te zijn. de wereld waar ik het over heb, worden andere talen gebruikt. tenslotte is Nederlands nu niet bepaald een wereld taal. en denk erom de wereld als speelplaats is groter dan die paar honderd vierkante meter waar Nederland uit bestaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2008 door Izz@headliner --
janeke
 janeke - zaterdag 08 maart 2008 - 13:21   quote  deeplink  
nee dec
ik vraag het aan jouw jij zegt het toch
is niet leuk he
moet je ook geen onzin schrijven zeker niet over hoeren dec
weet je waar je oma waarschijnlijk haar koffie en thee vandaan haalde
in de oorlog
ik kan het je zeggen
bijna alle hollandse vrouwen gingen
in het vondel park hun drinken halen
dan zat man lief en de kindjes te wachten als mama voor thee of koffie op haar rug had gelegen
dus watttttttt ik scheld niemand uit ik wil alleen maar uitleggen
dat alle vrouwen hoeren zijn maar je hebt ze in soorten
het is niet om te schelden
kijk naar je zelf en nog iest mijn moeder doet hier niet aan mee ik wel

nog beter kijk in de speigel die huub heeft gehad hahah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2008 door janeke --
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 13:23   quote  deeplink  
nou de liefde voor amanda is ver te zoeken,hij houd van een iemand dat is van zich zelf ,maar die domme doos weet nu eenmaal niet beter,die komt nog slechter weg dan haar zus,die rat plukt ze kaal ,dan kan ze gaan wieberen
Getlost
 Getlost - zaterdag 08 maart 2008 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 13:20 schreef izzie het volgende:

[..]

Zolang ze niet van mijn geld willen rondkomen zal het mij een boei zijn, Brian heeft naar mijn mening een zakelijk instinct, daar hoef je de Nederlandse taal niet voor machtig te zijn. de wereld waar ik het over heb, worden andere talen gebruikt. tenslotte is Nederlands nu niet bepaald een wereld taal. en denk erom de wereld als speelplaats is groter dan die paar honderd vierkante meter waar Nederland uit bestaat.
In welke taal dan ook die ik Brian tot nu toe heb horen uitkramen (buiten wellicht het Papiaments, want dat ben ik niet machtig en kan ik dus ook niet over oordelen), slaat Brian's taalgebruik als een roestige tang op een varken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mike wakker houden

0.0088422