BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mike wakker houden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Getlost
 Getlost - zaterdag 08 maart 2008 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 13:23 schreef frans-06 het volgende:die rat plukt ze kaal ,dan kan ze gaan wieberen
Bij Amanda hoeft ie daar inmiddels niet lang meer voor te plukken. Dankzij stijltang en ongeluchte pruik.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 13:24 schreef Getlost het volgende:

[..]

In welke taal dan ook die ik Brian tot nu toe heb horen uitkramen (buiten wellicht het Papiaments, want dat ben ik niet machtig en kan ik dus ook niet over oordelen), slaat Brian's taalgebruik als een roestige tang op een varken.
Ik heb Brian correct Spaans & Correct Engels horen spreken. dus daar mankeert niets aan.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 13:29   quote  deeplink  
brian is niets en zal ook nooit wat worden die vieze rat ,een remedie hij is zijn leven lang al een profiteur,waar wij voor kunnen werken,het zelfde als natasia profiteren van de maatschappij
janeke
 janeke - zaterdag 08 maart 2008 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 13:13 schreef dec het volgende:
Janeke moet je aan je moeder vragen of ze bestaan, maar ik zou er wel een stoel bij pakken want de schock zal groot zijn als je te horen krijg dat jij daar ben verwekt.
dec je meent het had jij geen stoel dan toen je moeder het jouw vertelde hahahaha
bedankt voor je tip maar niet nodig geef die maar aan je moeder als je oma het haar verteld hahah
dag dec fijne dag ik hoop dat je moeder het bericht
overleefd
haah o ja je kan haar een stoel geven ahahahahahaha
dec
 dec - zaterdag 08 maart 2008 - 13:31   quote  deeplink  
In die speigel zie ik niet veel sorry .
En je heb zeker nooit van breezersletjes gehoord nou die zijn geeneens 5 euro.
dec
 dec - zaterdag 08 maart 2008 - 13:32   quote  deeplink  
en wat ben jij origineel zeg net zoals die ratten van je
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 14:02   quote  deeplink  
ja wel die breezer slet zit in de gouden kooi die is van de straat
sandwitch
 sandwitch - zaterdag 08 maart 2008 - 14:18   quote  deeplink  
tjeetje, ik dacht deze topic ging over Mike, maar de meesten zijn een beetje afgedwaald ;)
meesal lees ik alle berichten niet door, maar was nu eens nieuwsgierig waar het allemaal om ging.
ik kom er niet uit (ben niet blond), mensen het is allemaal een spel en alle spelers worden bijna geregiseerd door de buren!!!!
iedereen mag van mij zijn mening hebben, maar om elkaar nu zo af te katten....... pfffffffffff
dec
 dec - zaterdag 08 maart 2008 - 14:27   quote  deeplink  
Maak je niet druk we menen het niet.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 14:47   quote  deeplink  
misschien een keer luisteren wanneer hij spaans of engels spreekt, als jij deze talen zo machtig bent als hij, dan zou je goudgeld kunnen verdiennen, en systeem analist daar kun je dus echt goudgeld in verdienen.
Getlost
 Getlost - zaterdag 08 maart 2008 - 14:51   quote  deeplink  
Ik verdien mijn geld met het schrijven van Engelstalige teksten voor diverse multinationals. Dus wat dat betreft ken ik mijn pappenheimers uitstekend. Brian spreekt een zelfgemaakte mix vol stijlfouten en verkeerd woordgebruik.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 15:00   quote  deeplink  
ik vermoed dat wat jij gebruikt school engels is, Brian heeft in the USA gewoond, dan neem je de stijl over van de lokale bevolking. jij hebt Brian nooit engels zien schrijven dus wat dat betreft denk ik dat jouw oordeel op niets gebasseerd is dan de terloopse opmerkingen die hij maakt, waarin hij altijd gewaarschuwd word Nederlands te spreken. Voor de grap zou je dan zijn in het engels geschreven gedichten eens moeten lezen op zijn eigen website, dan spreken we verder. of ga eens naar Tampa en kijk en luister hoe men daar engels spreekt, en spreektaal en schrijftaal zit een heel groot verschil in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2008 door Izz@headliner --
Getlost
 Getlost - zaterdag 08 maart 2008 - 15:09   quote  deeplink  
Die gedichten heb ik gelezen en ik heb in een deuk gelegen om de krampachtige pogingen 'mooi' te schrijven.
En ook je vermoedens over het door mij gebezigde Engels kloppen niet. Denk ook niet dat ik dan wereldwijd gepubliceerd zou worden.
Brian denkt een alleskunner te zijn, maar alles wat hij doet is verre van flawless ...
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 15:17   quote  deeplink  
Voor iemand van wie teksten wereldwijd gepubliceerd worden vind ik je wel kortzichtig reageren. ik zou dan toch verwachten dat je iets minder oordeel vellend zou moeten zijn. mijn ervaring met de werkelijk belangrijk zijnde personen? die zijn meestal iets genuanceerder in hun oordeel, over mensen die zij observeren. Of die een beeld vormen van personen in een uitzonderlijke situatie. kort door de bocht. iemand die echt iets betekent houd zich op de vlakte. en laat het oordelen over aan een ander zeker in het bepalen van hoe zij zijn, wij, jij en ik hebben geen idee, hoe mensen als jij en ik, over ONS zouden oordelen wanneer wij in deze setting 24/ 7 te zien zouden zijn. nooit je zelf op de borst slaan. tenzij je dit doet omdat niemand anders ooit je complimenten geeft
Getlost
 Getlost - zaterdag 08 maart 2008 - 15:23   quote  deeplink  
Wat een rare conclusie trek jij. Dus, omdat ik Brian's kwaliteiten op velerlei vlakken in twijfel trek, ben ik kortzichtig? Na ruim anderhalf jaar 'kennis'te hebben kunnen nemen van het doen en laten van Brian in een programma dat nota bene draait om 24/7 geobserveerd te worden, denk ik dat ik een aardig beeld van hem heb kunnen schetsen. Dat heeft verder totaal niets met mijn 'professionaliteit' dan wel 'betekenis' te maken. Je op de vlakte houden, doen mensen die niet zeker van zichzelf zijn. En in bepaalde zaken waarvan ik weet dat ik me daarin zeer goed onderlegd kan noemen, doe ik dat ook.
Noem het arrogantie, ik noem het zelfkennis en zelfverzekerdheid.

En met die complimenten krijgen zit het wel goed, no worries.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 16:10   quote  deeplink  
Nou, Brian kan met elke geschoolde willekeurige wereldburger een gesprek aangaan. dus wat dat betreft is Brian top!
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 16:53   quote  deeplink  
brian is niets en zal nooit wat worden hij komt uit de boes boes,daar is een leuk liedje van ,vandaar nederland luilekkerland, het is er een van 12 ambachten en 13 ongelukken
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 13:24 schreef Getlost het volgende:

[..]

In welke taal dan ook die ik Brian tot nu toe heb horen uitkramen (buiten wellicht het Papiaments, want dat ben ik niet machtig en kan ik dus ook niet over oordelen), slaat Brian's taalgebruik als een roestige tang op een varken.
en hoeveel talen claim jij dan machtig te zijn? kijk bewijzen kan je het hier toch niet, dus bluf een eind weg, net als Huub.
cha
 cha - zaterdag 08 maart 2008 - 18:13   quote  deeplink  
Als die gozer buiten komt en iemand krijgt de kans om huub op zijn bek te slaan bij de honkbal heel graag
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 18:32   quote  deeplink  
nou als ik jou was zou ik hem opwachten in mei buiten de poort dus wie houd jou tegen,leef je eigen maar uit er is niemand die jou tegenhoud
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 18:38   quote  deeplink  
getlost zo die rat dan z.g.n zijn talen spreekt zo dom is zijn dellie die kan niet eens het alfabet,en wat die rat betreft dat beetje engels wat hij spreekt en dat papjaments daar zal hij het wel ver mee schoppen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 18:46   quote  deeplink  
ach je moet het zo zien, meer dan een autosloper zal hij zeker gaan verdienen.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 18:59   quote  deeplink  
ach laten we het zo zeggen waar jij een maand voor moet werken mits jij werkt? laten we dat voorop stellen,verdien jij nog niet wat ik in een paar uur verdien of een dag,denk daar maar ff over na
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 18:59 schreef frans-06 het volgende:
ach laten we het zo zeggen waar jij een maand voor moet werken mits jij werkt? laten we dat voorop stellen,verdien jij nog niet wat ik in een paar uur verdien of een dag,denk daar maar ff over na
Laat ik het zo zeggen, als jij 1/20ste krijgt uit betaald. of desnoods jezelf uitbetaald per week. wat ik vandaag heb verdiend, dan zal je idd riant leven. Er zit een groot verschil in wat je verdiend en wat je uitbetaald krijg, snap je?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2008 door Joseba@headliner --
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 19:16   quote  deeplink  
dat zal niet veel zijn bij de sociale dienst ,je heb nog geen nagels om aan jou reet te krabben
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 19:16 schreef frans-06 het volgende:
dat zal niet veel zijn bij de sociale dienst ,je heb nog geen nagels om aan jou reet te krabben
no shit sherlock

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mike wakker houden

0.0066878