BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub speelt met Mike en Mike haalt bijna uit!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 07 maart 2008 - 04:27   quote  deeplink  
Huub heeft Mikey's wekker 3 uur vooruit gezet dat om 2:00 's nachts Mike gaat aankleden omdat hij normalerwijs om 5 uur naar z'n werk moet.

Mike is er niet zo blij mee en haalt bijna uit naar Huub. Even later gaat het scheldkanon van Huub weer verder: streamlock!

Soerabaja
 Soerabaja - vrijdag 07 maart 2008 - 07:39   quote  deeplink  
Vieze, valse Oldenzaler. Mike is toch geen vaste bewoner?
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 08:37   quote  deeplink  
ja ja mike wie kaatst kan de bal verwachten ik begrijp niet dat jij jou voor het karretje laat spannen, durft die rat het zelf niet? het is en blijft een gluipert
djen
 djen - vrijdag 07 maart 2008 - 08:40   quote  deeplink  
inderdaad vies vuil kut ventje is het ..die komt zich nog wel tegen ..hij moet spelen tegen zijn tegen standers..maar niet tegen gastspelers op zo,n manier..
maar goed dat hij dit weer laat zien zoooo weer een hoop fans die afvalle..en buiten sla ik huubertje nog wel tegen zijn kop met zijn groote bek
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 08:51   quote  deeplink  
mike is geen vaste bewoner maar te gast ,dus waarom bemoeit hij zich met het spel?hij heeft zich laten opnaaien door brian die gluipert ,en die stomme mike trapt er in .dus huub je heb groot gelijk ,ga maar flink los want er is niemand die de kooi wint,en zeker niet iemand die te gast is
Getlost
 Getlost - vrijdag 07 maart 2008 - 09:13   quote  deeplink  
Goeie zet van Huub. Mikey moet toch zo nodig het spel spelen als gastzwerver? Wie kan uitdelen ('ik heb 'm een ton boete bezorgd' oid) moet ook kunnen incasseren. Daar heeft Mikey vannacht een aardig lesje in gehad.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 09:55   quote  deeplink  
Huub is de persoon die een LES moet krijgen. elke gastspeler heeft zijn doel. en de huubfans gaan weer aan het feit voorbij, Alle gastspelers bemoeien zich ermee, noem een LUC een Selene een Eric. en Nu Mike iets doe janken, en waarom? het mag niet tegen Huub.
johan13
 johan13 - vrijdag 07 maart 2008 - 10:05   quote  deeplink  
blijf met je handen af van mikey dat geldt voor die kabouter en zeker zijn fans
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 10:05 schreef johan13 het volgende:
blijf met je handen af van mikey dat geldt voor die kabouter en zeker zijn fans
Johan ik geloof echt dat Huub de gluiperd straks een ongelooflijk pak slaag gaat krijgen, dat hij echt niet meer weet waar zijn tanden horen te zitten. alleen hier al wat wij horen, hoe pissed heel veel echte kerels zijn. en dan heb ik het nog niet eens over zijn voormalige paradepaardjes zoals Antilianen en Surinamers. die wachten ook alleen maar af. alles wat hij gezegd heeft, alles wat hij gedaan heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 maart 2008 door Joseba@headliner --
tino
 tino - vrijdag 07 maart 2008 - 11:00   quote  deeplink  
hij kan beter plastische chirurgie ondergaan en zijn kikkerbekje laten dichtnaaien, Mike werkt tenminste weer, die kabouter denkt met zijn miljoenen nooit meer iets te hoeven doen, hij komt zichzelf wel tegen....
dec
 dec - vrijdag 07 maart 2008 - 11:18   quote  deeplink  
Jajajajaja ik denk dat Huub helemaal niet bang hoef te wezen en zeker niet voor die superkleine minderheid die voor de ratten zijn en denk dat Brain en Amanda het veel zwaarder zullen krijgen want dat zijn toch uiteindelijk de verliezers 50% van de kijkers is voor huub en a en b hebben 15 % per persoon dus wie een beetje kan rekenen die weet wel hoe het er voor staat maar wie fan is van de ratten die heb zowiezo een bord voor zijn kop dus die zal dat toch niet zien
djen
 djen - vrijdag 07 maart 2008 - 11:18   quote  deeplink  
kom op mikey bezorg hem maar eens echt die 2 ton ..je kan het en wij lachen ons kapot..
en geef brain maar eens ongelijk ..ik zou presies t zelfde doen ...die haat gevoelens van mikey ,heeft niks met brain vandoen ..hij moet tegen mij maar eens zo,n opmerking maken van ik hang je hond op ...nou dan zal ik hem eens laten hangen geloof me..huub denkt slim te zijn ..maar iemand die hem pak slag gaat geven zegt t niet maar wacht hem een keer op bij thuis komst en dan ramme ze hem helemaal in elkaar ..de vieze rascist en dat moeten ze laten winnen noo way ..met zijn uit spraken naar buitenlanders een hitler vind hij helemaal top ..mensen de KK gunnen ..ziektes wenst hij iedereen toe....en dan zeggen dat hij zoveel vrienden heeft ..nou jongen ik zou zorgen dat je dag en nacht bescherming hebt ..en heel je leven goed achtterom blijven kijken want dat ga je nodig hebben ..durf je wel tegen een zwerver hoopeloos gevalletje ...neuk nou die wijve maar daar denk je goed in te zijn ..ik wil je nog niet ookal heb je er 1 van goud jouw wil ik nog niet met een stokkie aan raken viezerik
dec
 dec - vrijdag 07 maart 2008 - 11:29   quote  deeplink  
Achterlijke vuile vuilnisman hahahahaha dat fimpje is echte TV LOL
johan13
 johan13 - vrijdag 07 maart 2008 - 11:32   quote  deeplink  
achterlijke vuile kutkabouter, ik zie je wel als buiten de kooi bent
trutje
 trutje - vrijdag 07 maart 2008 - 12:11   quote  deeplink  
Ja Mikey had je niet de kooi in moeten gaan sukkel!
De kooi is voor jou veiliger dan buiten.
En dan de mensen die hier posten Huub pak slaag hier en Huub een pak slaag daar............. laat me niet lachen dan zijn jullie vast allemaal van dat tuig zoals brian en amanda met hun hele criminele hebben en houwe.
Het is een spel en daar kijk je naar of ben je zelf ook zo als je verliest met bingo of dammen dat je je tegenstander dan in elkaar moet rammen?

Een ding wel Huub en Jaap zijn de beste spelers welke tv momenten heeft crimineel brian en Amanda dan gemaakt???? ja alleen maar konijnen en herrie meer niet!
Getlost
 Getlost - vrijdag 07 maart 2008 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 09:55 schreef Xanne het volgende:
Huub is de persoon die een LES moet krijgen. elke gastspeler heeft zijn doel. en de huubfans gaan weer aan het feit voorbij, Alle gastspelers bemoeien zich ermee, noem een LUC een Selene een Eric. en Nu Mike iets doe janken, en waarom? het mag niet tegen Huub.
Tot nu toe lijkt het er op dat bijna elke gastspeler met slechts één doel die kooi in komt: Brian en Amanda steunen in hun kansloze strijd tegen Huub. Omdat die twee no-brainers het zelf niet kunnen.
Mikey loopt te pochen dat hij Huub wel eens even een boete zal aansmeren, dan kun je 'm terugkrijgen ook.
Waar Mikey's probleem volgens mij echt zit is het feit dat Huub niet meehuilt met de wolven, maar hem zegt waar het op staat: het is een kansloze zwerver die uit zichzelf niets van zijn leven kan maken.
Terug onder de brug met die knakker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 maart 2008 door Getlost --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 12:47   quote  deeplink  
Het lijkt mij dat er maar 1 iemand kansloos is daar. en maar janken 6 tegen 2, 4 tegen 2, vooral blijven huilen, het hangt niet meer alleen van de smsjes af, achterlijke, na 22 mei, is er voor jullie geen hoop meer. zeker niet voor die harteloze rand debiel van een Huub de geniepige , uit de gluiperdsteeg, in verweggiestan
Getlost
 Getlost - vrijdag 07 maart 2008 - 12:48   quote  deeplink  
LOL. Volgens mij is het tijd voor je pilletje.
johan13
 johan13 - vrijdag 07 maart 2008 - 12:57   quote  deeplink  
doe je naam eer aan en ... ....
Getlost
 Getlost - vrijdag 07 maart 2008 - 13:00   quote  deeplink  
Neuh.
Verschillende mensen, verschillende meningen. Dat is nu het leuke van een forum: dat je van mening mág verschillen.
Ik vind Mikey een kansloze sukkel die zich voor het karretje laat spannen van een nog kanslozere sukkel. Jij denkt daar anders over. Prima.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 13:00 schreef Getlost het volgende:
Neuh.
Verschillende mensen, verschillende meningen. Dat is nu het leuke van een forum: dat je van mening mág verschillen.
Ik vind Mikey een kansloze sukkel die zich voor het karretje laat spannen van een nog kanslozere sukkel. Jij denkt daar anders over. Prima.
Wat aardig van je, dat wij een andere mening mogen. Bijna zo lief en kansloos als je idool.
Getlost
 Getlost - vrijdag 07 maart 2008 - 13:08   quote  deeplink  
Dat is nu eenmaal inherent aan een forum: diverse meningen ventileren ...
Dus niets aardig van mij: comes with the territory.
Jammer alleen dat je het blijkbaar niet af kan zonder schelden.
johan13
 johan13 - vrijdag 07 maart 2008 - 13:10   quote  deeplink  
snap je de hint niet. g.t l..t
Getlost
 Getlost - vrijdag 07 maart 2008 - 13:29   quote  deeplink  
Snap 'm prima. En leg 'm net zo prima naast me neer. Als je enkel je eigen mening wilt lezen, adviseer ik je een dagboek te kopen.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 16:04   quote  deeplink  
al zou huub 2ton neer moeten leggen houd hij er nog genoeg aan over, jammer he voor jullie hahahaha
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 16:39   quote  deeplink  
ff denken 2 ton, kans belasting er vanaf, 2 x naar de kroeg, ahuh, zeker meer dan genoeg.net genoeg om niet gelijk door te lopen naar de Gemeentelijke soos.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 16:53   quote  deeplink  
hij heet geen bokito of natasia hoe je dat viswijf ook wil noemen,maar ik denk dat onze huub zijn eigen lekker extra laat verwennen door gaby
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 17:56   quote  deeplink  
ja dat heb je met van die kansloze die mmoeten naar de hoeren of ze laten ze komen. of nemen minderjarige meisjes, of vrouwen die zo laveloos zijn dat ze zich niet meer kunnen verweren.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 18:26   quote  deeplink  
ja juist nu heb je het bij het goede eind, daar is amanda er ook een van,eindelijk eens iemand die het gaat begrijpen ,he he dat heeft lang geduurd
frans-06
 frans-06 - vrijdag 07 maart 2008 - 18:34   quote  deeplink  
ons skattie was dronken maar ze vond het wel erg lekker
tino
 tino - zaterdag 08 maart 2008 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 11:18 schreef dec het volgende:
Jajajajaja ik denk dat Huub helemaal niet bang hoef te wezen en zeker niet voor die superkleine minderheid die voor de ratten zijn en denk dat Brain en Amanda het veel zwaarder zullen krijgen want dat zijn toch uiteindelijk de verliezers 50% van de kijkers is voor huub en a en b hebben 15 % per persoon dus wie een beetje kan rekenen die weet wel hoe het er voor staat maar wie fan is van de ratten die heb zowiezo een bord voor zijn kop dus die zal dat toch niet zien
Het gaat mij in deze niet om het spel of wie er gaat winnen, het gaat mij om de onnozele Huubje, die denkt dat hij zo goed is dat de arrogantie er van af druipt en zo respectloos hij voor anderen is, zo weinig respect verdient hij zelf.
tino
 tino - zaterdag 08 maart 2008 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 16:04 schreef frans-06 het volgende:
al zou huub 2ton neer moeten leggen houd hij er nog genoeg aan over, jammer he voor jullie hahahaha
Alles wat hij eventueel over zou houden is hij toch zo kwijt aan drank en hoeren, want hij kan niet zonder..
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 12:58   quote  deeplink  
ach ja zolang hij er voor betaald is het niet erg
dec
 dec - zaterdag 08 maart 2008 - 13:24   quote  deeplink  
Nee heel nederland zit aan de drank en half nederland gaat naar de hoeren wat is daar mis mee dan? Die typetjes zoals Amanda moeten toch ergens hun geld mee verdienen.
tino
 tino - zondag 09 maart 2008 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 13:24 schreef dec het volgende:
Nee heel nederland zit aan de drank en half nederland gaat naar de hoeren wat is daar mis mee dan? Die typetjes zoals Amanda moeten toch ergens hun geld mee verdienen.
Ja, als je normaal geen meisje kunt krijgen, moet je wel..
janeke
 janeke - zondag 09 maart 2008 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 12:11 schreef trutje het volgende:
Ja Mikey had je niet de kooi in moeten gaan sukkel!
De kooi is voor jou veiliger dan buiten.
En dan de mensen die hier posten Huub pak slaag hier en Huub een pak slaag daar............. laat me niet lachen dan zijn jullie vast allemaal van dat tuig zoals brian en amanda met hun hele criminele hebben en houwe.
Het is een spel en daar kijk je naar of ben je zelf ook zo als je verliest met bingo of dammen dat je je tegenstander dan in elkaar moet rammen?

Een ding wel Huub en Jaap zijn de beste spelers welke tv momenten heeft crimineel brian en Amanda dan gemaakt???? ja alleen maar konijnen en herrie meer niet!
duidelijk eentje die niet streamt en alleen tv kjikt je hebt geen recht van praten
want je weet niet eens dat huub de crimnineel daar is
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 09 maart 2008 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2008 - 11:43 schreef janeke het volgende:

[..]

duidelijk eentje die niet streamt en alleen tv kjikt je hebt geen recht van praten
want je weet niet eens dat huub de crimnineel daar is
Duidelijk 1tje van geen leven die hier een kijkje komt nemen, je weet dat de Huub fan Club iedereen bedreigt, Kijk maar naar die tokkie, die zo nodig de moeder van Brian aan moest vallen en daar ng trots op is ook, haar eigen man schaamt zich kapot, voor dat mens. lekker, ga je mee, gezellig avondje uit? dat is voor die lui knokken, en bonje zoeken. get a real life, man neemt dat mens vaker mee uit.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 09 maart 2008 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 11:18 schreef djen het volgende:
kom op mikey bezorg hem maar eens echt die 2 ton ..je kan het en wij lachen ons kapot..
en geef brain maar eens ongelijk ..ik zou presies t zelfde doen ...die haat gevoelens van mikey ,heeft niks met brain vandoen ..hij moet tegen mij maar eens zo,n opmerking maken van ik hang je hond op ...nou dan zal ik hem eens laten hangen geloof me..huub denkt slim te zijn ..maar iemand die hem pak slag gaat geven zegt t niet maar wacht hem een keer op bij thuis komst en dan ramme ze hem helemaal in elkaar ..de vieze rascist en dat moeten ze laten winnen noo way ..met zijn uit spraken naar buitenlanders een hitler vind hij helemaal top ..mensen de KK gunnen ..ziektes wenst hij iedereen toe....en dan zeggen dat hij zoveel vrienden heeft ..nou jongen ik zou zorgen dat je dag en nacht bescherming hebt ..en heel je leven goed achtterom blijven kijken want dat ga je nodig hebben ..durf je wel tegen een zwerver hoopeloos gevalletje ...neuk nou die wijve maar daar denk je goed in te zijn ..ik wil je nog niet ookal heb je er 1 van goud jouw wil ik nog niet met een stokkie aan raken viezerik
Ik sluit mij helemaal bij jou aan. dit zegt toch genoeg, ik denk echter dat J.de Mol zelf peuken zweet voor die achterban. Nowlive. met al zijn miljoenen? en Huub als zijn favoriet, moet je opletten wanneer ze hem gaan aanpakken. kijken hoe leuk de mol hem nog gaat vinden!
dec
 dec - zondag 09 maart 2008 - 20:13   quote  deeplink  
Joh dat heb die aso-moeder van die brian aan haar zelf te danken , dat ga je krijgen he als je brieven naar je criminele zoon ga sturen van goed dat je Amanda ff in haar bek beukt dan maak je jezelf niet echt geliefd, sinds die tijd is ze ook niet meer welkom in de goudenkooi en loopt ze wel heel tof al die feestjes af van kijk mij eens een bekende nederlander zijn , PUKE !
johan13
 johan13 - zondag 09 maart 2008 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2008 - 20:13 schreef dec het volgende:
Joh dat heb die aso-moeder van die brian aan haar zelf te danken , dat ga je krijgen he als je brieven naar je criminele zoon ga sturen van goed dat je Amanda ff in haar bek beukt dan maak je jezelf niet echt geliefd, sinds die tijd is ze ook niet meer welkom in de goudenkooi en loopt ze wel heel tof al die feestjes af van kijk mij eens een bekende nederlander zijn , PUKE !
goh gaan we hier ook al familie in het spel betrekken, ik ken er ook nog wel een: nou begrijp ik waarom huub vrouwen ziet als gebruiksmiddel, zijn pa nam hem als 19 jarige jongen mee nam naar de hoeren
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 09 maart 2008 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2008 - 21:12 schreef johan13 het volgende:

[..]

goh gaan we hier ook al familie in het spel betrekken, ik ken er ook nog wel een: nou begrijp ik waarom huub vrouwen ziet als gebruiksmiddel, zijn pa nam hem als 19 jarige jongen mee nam naar de hoeren
1 verschil Johan hij nam hem als 14 jarige mee naar de hoeren en toen hij 16 was kreeg hij voor zijn verjaardag een hoer! Fijne pappa heb je dan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub speelt met Mike en Mike haalt bijna uit!

0.0082061