BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub is trots...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 09:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub is trots...

De lichten springen aan in de Villa! De Miljonairs trekken zich hier alleen niet veel van aan. Nicole is nog de enige gastspeelster in het huis, want Barry en Mike zijn de harde werkers en zijn al vroeg vertrokken. Als Herma dan de slaapkamer binnenkomt, vertelt Huub meteen trots over zijn acties tegen Mike vannacht. "Ik vind het wel een beetje zielig, het is maar een gastspeler", is Herma's reactie. Ja Huub, niet iedereen is het met je terror eens. Maar gelukkig heeft Herma goed nieuws, want huishouder Thijs heeft namelijk vanochtend zijn rijbewijs gehaald! Gefeliciteerd, jongen!

bron: tien.tv
dec
 dec - vrijdag 07 maart 2008 - 11:22   quote  deeplink  
Vannacht weer Huub net zolang tot die irritante zwerver huilend de poort uitloopt !
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 11:26   quote  deeplink  
Huub word 1 dezer dagen de poort uit gedragen, Jan Lul.
johan13
 johan13 - vrijdag 07 maart 2008 - 11:27   quote  deeplink  
huub is nu misschien trots op zichzelf, maar hij moet toch een keer weer naar buiten en dan .......... vul het zelf maar in
dec
 dec - vrijdag 07 maart 2008 - 11:56   quote  deeplink  
Ja en dan wat ? Moetie bang zijn voor jou en je 13 vriendjes?oeeeeeeeeeeeeeeeeee
johan13
 johan13 - vrijdag 07 maart 2008 - 12:11   quote  deeplink  
oh mogen we niks zeggen over het kaboutertje, maar andere miljonairs en familie bedreigen mag natuurlijk wel.

ik dreig niet maar ik beloof
dec
 dec - vrijdag 07 maart 2008 - 12:27   quote  deeplink  
Welke andere miljonairs en familie wordt er nog meer bedreigt dan ?
De enige bedreigingen die ik kan vinden op internet zijn van een stelletje stumpers op dit forum .
Dus Boudewijn treed er eens tegen op ofzo of zullen we de politie ff mee laten lezen ? Haatzaaiend forum
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 12:27 schreef dec het volgende:
De enige bedreigingen die ik kan vinden op internet zijn van een stelletje stumpers op dit forum .
Dus Boudewijn treed er eens tegen op ofzo of zullen we de politie ff mee laten lezen ? Haatzaaiend forum
Denk jij nu heus dat dit niet allang gelezen is? typisch weer iets voor een Huubfan. Huub en aanhang denken alles te mogen zeggen dreigen huizen bekladden van personeel. personeel bedreigen, gastspelers bedreigen, jullie staan er niet meer bij stil dat dit een spel is. Ik ben al zo vaak bedreigt en uitgedaagd door Huub fans, dat het gewoon zielig is. ik ga ook niet op bedreigingen in. maar als jij inde veronderstelling bent, dat de mensen die vertellen genoeg te hebben van Huub zijn akties, dan moet je toch maar eens goed om je heen gaan kijken. Huub is niet de enige met vienden, ook andere bewoners en gastspelers hebben vrienden. Niet door valse aantijgingen van een lulletje uit Oldenzaal, maar gewoon om wie ze zijn, en Huub heeft zelf de trent gezet, van rammen en beuken.
johan13
 johan13 - vrijdag 07 maart 2008 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 12:27 schreef dec het volgende:
kijk maar eens op geenleven en dan praten we weer. daar worden amanda, brain en mikey elke dag bedreigt door huubfans en de familie van brain wordt ook bedreigt tijdens optredens van brain

dit is een stukje van een huubfan bij het optreden van brain in de baja beachclub:

zo en nou komt het hoogtepunt van de hele avond we gingen weg mn man liep voor me uit om jassen te halen sta ik oog in oog met netty en kenny staan daar naast elkaar met allebei een kop als een oorwurm mn man liep gauw door hij wist allang wat er komen ging. whahahaaaaik ga recht voor netty staan kijk haar eerst heel erg smerig aan en ik zeg tegen haar;je had je kinderen wel eens beter op mogen voeden. whahahaaaa ze bleef bewegingloos staan en die achterlijke zoon van haar ook. ik dacht dat dat zo n flinke jongen was dus niet.mensen mensen die netty had me een berg plamuur op dr muil ze kon dr gezicht niet bewegen .ze reageerde niet eens ik zou het niet gepikt hebben hoor als iemand dat tegen mij zou zeggen die had al een zoef op dr muil gehad,. dit was het mooiste moment van de avond mn buurmeisje lag in een deuk.whahahaaaazo dit was het wel zo n beetje ik wacht op een tel van ** krijg ik ook zijn verslag. ik weet niet wanneer hij belt ik wacht af zo nog vragen gr ***
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 13:01   quote  deeplink  
Zelfs haar echtgenoot schaamt zich kapot voor zijn wijf,maar ja, weer zo'n lulletje rozewater, die zwaar onder de plak zit bij zijn wijf, durft zelf niets te zeggen, bang om een pak slaag van zijn eigen wijf te krijgen.Dat Netty geen antwoord geeft, lijkt mij logisch, Netty heeft meer klasse in haar pinknagel dan zo'n tokkie figuur alleem al de taal die ze uitslaat over iemand die ze niet kent, die ze een paar keer gezien heeft, het gaat hier iet eens om een speler, maar een ouder van een speler. kijken hoe die bloedjong van haar uitpakken als ze volwassen zijn. Kijken als ze het lef zou hebben iets in die trant tegen mijn vrouw zou zeggen. al is ze zo vet als Jaap. dan nog. geen fatsoen in de hele vette lijf. overjarige seksloze.
janeke
 janeke - vrijdag 07 maart 2008 - 13:05   quote  deeplink  
waar op huub is kansloos dat is het enige dat hij heeft bewezen
trots op die groupies die hij dronken voert omdaarna tegebruiken
hedda was tien jaar toen hij verkering met haar kreeg zijn eigen woorden
huubje moet blij zijn dat hij nog ademt dat is het enige waar hij trots op kan zijn
een beveiligd adres zal hij moeten hebben
want al die mensen goddiensten
antielanen surinamers
marrokanen alles wat er anders uit ziet dan huub en claire
kan je bij claire in de dieren park zien
zeggen huub en claire
zij zijn volgens hun en de zijnen het bevoorrecht volkje
nou huub en claire smeerlappen zijn jullie
met je kont op het internet daar kan hij trost op zijn
deze gasten zijn te wagelijk voor woorden
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 13:01 schreef Xanne het volgende:
Zelfs haar echtgenoot schaamt zich kapot voor zijn wijf,maar ja, weer zo'n lulletje rozewater, die zwaar onder de plak zit bij zijn wijf, durft zelf niets te zeggen, bang om een pak slaag van zijn eigen wijf te krijgen.Dat Netty geen antwoord geeft, lijkt mij logisch, Netty heeft meer klasse in haar pinknagel dan zo'n tokkie figuur alleem al de taal die ze uitslaat over iemand die ze niet kent, die ze een paar keer gezien heeft, het gaat hier iet eens om een speler, maar een ouder van een speler. kijken hoe die bloedjong van haar uitpakken als ze volwassen zijn. Kijken als ze het lef zou hebben iets in die trant tegen mijn vrouw zou zeggen. al is ze zo vet als Jaap. dan nog. geen fatsoen in de hele vette lijf. overjarige seksloze.
Lijkt mij een giller, als 1 zo'n typje de scheur opentrekt naar Lizbeth, die laat ze alle hoeken zien die ze nog nooit heeft schoongemaakt, laat staan gezien. denk ook eerlijk gezegd dat dr kaplaarzen over haar oren zou trekken, echt een ma flodder type, met kaplaarzen sigaar in dr bolus. fake permanentje, lijkt mij een giller.
dec
 dec - vrijdag 07 maart 2008 - 19:25   quote  deeplink  
Nee die moeder van Brian is lekker geen tokkie. Daarom mag zei ook de goudenkooi niet meer in omdat ze zo netjes is lol.
johan13
 johan13 - zaterdag 08 maart 2008 - 01:41   quote  deeplink  
dec
je had zo'n grote mond over bedreigingen op dit forum, wat vind je dan van de bedreigingen op dat andere forum. of mag dat wel omdat het tegen brain en zijn familie is
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 01:41 schreef johan13 het volgende:
dec
je had zo'n grote mond over bedreigingen op dit forum, wat vind je dan van de bedreigingen op dat andere forum. of mag dat wel omdat het tegen brain en zijn familie is
Dat weet je he Johan alles mag tegen Brian, als het maar niet tegen Huub is, ik hoop toch echt dat Jaap morgen ook zijn ogen open gaan. dan wordt het misschien toch nog spannend.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 01:44   quote  deeplink  
Claires vocubalair is toch wel heel beperkt hoorgggg, ik snap het en het is heel logisch, dombo!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub is trots...

0.0054690