|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Flinke discussie
Huub vertelt nogmaals hard lachend over zijn grap met Mike van vannacht. "Hij stond hier gewoon gedoucht met zijn kleding aan!", vertelt hij trots. Amanda en Brian nemen het voor de luxezwerver op en noemen Huub een zielig mannetje. "Lekkere vrienden zijn jullie! Waar waren jullie dan gisteren?", sneert de Oldenzaler naar het stel. "Ik ben Huub ik kan niet tegen mij mede-Miljonairs spelen dus ga ik de gastspeler maar pesten! Boehoe!", roept Amanda naar hem. "Het is toch jullie vriend? Had het dan voor hem opgenomen vannacht!", herhaalt Huub weer. "Hij is toch een volwassen man, hij kan toch voor zichzelf...", probeert gastspeelster Nicole ook een steentje aan het gesprek bij te dragen. Helaas luistert niemand...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
En Claire word steeds dommer, met haar lipjes naar beneden getrokken. ze kan alvast oefenen voor als zij straks een verbitterd oud wijffie is. en dan dat piekhaar, Huub kijkt ook zo misselijk naar haar, ik denk dat Mike gelijk heeft. Huub word nu al kotsmisselijk van haar. Nou, en het duurt nog even Huub. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
en ik ben zo verliefd op Claire.......veel herhalen kruimeltje, dan ga je het zelf nog geloven |
|
|
|
|
|