BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wat gaat er vanavond gebeuren?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Wat gaat er vanavond gebeuren?

"Barry! Claire is geheimzinnig aan het doen over wat er vanavond gaat gebeuren!", piept Ricardo als hij een halfnaakte Barry in de slaapkamer aantreft. "Ik ga toch zo weg", vervolgt hij terwijl hij een gekke bek trekt. "Er komt een vriendin van mij, een heel goede dj, ze komt draaien", antwoordt de gastspeler eerlijk. "Ken ik haar? Wie is ze?", vraagt de avondbutler verder. "Dat hou ik liever nog even voor me. Maar ik moet nu opschieten want ze is al onderweg! Niet verder vertellen hè", probeert Barry de butler zijn badkamer uit te krijgen. En het lukt, want Ricardo huppelt meteen weer naar Claire en de gastspeler kan zich rustig verder omkleden...

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 21:41   quote  deeplink  
Claire is gewoon een stiekeme Ho, wat een smerig wijf is dat, ze moet ff stevig aangepakt worden, en ik persoonlijk, ik hoop dat het door haar eigen vriendje gedaan wordt dat ze snikkend de vila verlaat, dat heeft ze verdiend, door op deze manier alles door te spelen aan Huub de gluup.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 21:42   quote  deeplink  
en als jij denkt dat de vuilnisman de eerste is, ik zou nu toch maar voorzichtig worden, Ghluup. want de uitrit is wel heel dichtbij, maak het dan waar zegt hij, nou ik wens je veel suc6 voor als je naar buitenkomt.
dec
 dec - zaterdag 08 maart 2008 - 10:30   quote  deeplink  
Blijf je dat nou tot 22 mei zeggen? Wacht maar tot je naar buiten komt. Dan ben je echt nog triester dan ik dacht.
janeke
 janeke - zaterdag 08 maart 2008 - 11:07   quote  deeplink  
barrie heeft die manwijven uitgenodigd voor
amanda en brian hij vond het dan ook jammer dat die twee wegwaren

ze halen een heel leger in de kooi om amanda en brian uitelkaar te halen volgens mij waren het gewoon omgebouwde ventjes

barrie was de eerste die huub riep toen mike naar bed ging
claire en tommie hebben huub geholpen de wekkers inte stellen en jaap heeft huub op het idee gebracht
dec
 dec - zaterdag 08 maart 2008 - 12:42   quote  deeplink  
Ja het was toch ook een superidee dan niet dan ik heb zwaar in een deuk gelegen dat jij het nou niet leuk vond maar imo is het 1 van de leukste dingen van de afgelopen week
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 10:30 schreef dec het volgende:
Blijf je dat nou tot 22 mei zeggen? Wacht maar tot je naar buiten komt. Dan ben je echt nog triester dan ik dacht.
Ik denk ook dat het ventje het straks moeilijk krijg dec, en niet omdat de meeste schreeuwers hem in elkaar willen rammen, of die hem nu bedreigen, ik denk wel dat hij het straks moeilijk krijg door zijn houding, en dan heeft hij niemand die gilt afstand, want men slaat hem dan wel op zijn bek. niet om de goudenkooi. maar om zijn grote bek. en de taal die hij uitslaat, stel hij staat voor jou, en vloekt je helemaal te pletter, wenst je een terminale ziekte toe. tief je van je barkruk. nou sorry hoor, maar ik leg hem heus die barkruk in zijn nek. ik ga niet lachen en zeggen, Hey Huub fijne gozer! daar ben ik net iets te veel vent voor zeg maar.
janeke
 janeke - zaterdag 08 maart 2008 - 13:04   quote  deeplink  
ik vind het een van de onmenselijkste ideeen van de afgelopen week
maar ja ik snap wel hoor dat velen het verdriet van een ander hun plezier maken en het zoooooooooooooo leuk vinden en in een deuk liggen
ik heb alleen maar kunnen walgen
wat een spel
en dit moet winnen de hulpers van huub zijn al net zo gestoord als hem zelf en vinden zichzelf allemaal de slimste
aangezien ik altijd stream
zie ik hoe achterlijk ze eigenlijk zijn
en dat hun hele zgn nette voorkomen
nog erger stinkt dan een schroothoop
dec
 dec - zaterdag 08 maart 2008 - 13:20   quote  deeplink  
izzie daar binnen gaat het om 2 miljoen huub weet ook wel dat alstie dat buiten tegen brian deed datie dan al lang een paar stuiters had gehad maar als het afgelopen is doetie weer normaal zo gaat dat in een spelletje dus zo istie heus niet in het echt nu wordtie door het spel gedwongen zich zo op te stellen anders hadtie er allang uitgelegen, dat sommige dat niet snappen zegt meer over de mensen die het niet snappen dan over Huub.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2008 - 13:20 schreef dec het volgende:
izzie daar binnen gaat het om 2 miljoen huub weet ook wel dat alstie dat buiten tegen brian deed datie dan al lang een paar stuiters had gehad maar als het afgelopen is doetie weer normaal zo gaat dat in een spelletje dus zo istie heus niet in het echt nu wordtie door het spel gedwongen zich zo op te stellen anders hadtie er allang uitgelegen, dat sommige dat niet snappen zegt meer over de mensen die het niet snappen dan over Huub.
Dan hoop ik dat de verhalen die hij over voor de Goudenkooi heeft bluf zijn, iemand slaan met een fietsketting tot het bloed eruit spat, e.d. want dat vind ik meer iets voor de Huub zoals hij zich profileert in de Kooi, buiten komt hij daar inderdaad niet mee weg, hij zegt mij te vaak is voor het spel. er zijn zat dingen gepasseerd van beide kanten, waarvan ik mij afvraag, dit zou speltechnisch moeten zijn, maar ik zie het verband niet.
dec
 dec - zaterdag 08 maart 2008 - 13:37   quote  deeplink  
Joh dat met die fietsketting was met eric wel scherp blijven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wat gaat er vanavond gebeuren?

0.0081651