BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub heeft een voorstel gedaan

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 22:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub heeft een voorstel gedaan

"Mike gaat zijn date afzeggen", kondigt Jaap aan. "Ik heb hem een voorstel gedaan, dat als hij in de groep zegt dat hij zich niet meer met het spel bemoeit en dat dan ook echt niet doet, dan laat ik hem met rust", reageert Huub koeltjes. "Hij was op het matje geroepen door zijn baas!", bemoeit Claire zich met het gesprek. "Van de vuilnis?", vraagt Huub lachend. "Waarvoor zal dat zijn?", vraagt Jaap zich af. "Ik denk door die avond dat hij dronken was", bedenkt Claire. "Ja, dat moet wel...", reageert Barry. "Dat is naar als je baas meekijkt", vervolgt hij. "Mijn baas kijkt al een jaar mee!", zegt Huub die er de humor wel van kan inzien. Maar de kans is ook klein dat jij hierna hetzelfde werk gaat doen, toch Huub?

bron: tien.tv
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 22:17   quote  deeplink  
die mag blij zijn als hij vuilisman mag worden, en we mogen de vuilnismannen wel dakbaar zijn, zij ruimen tenslotte onze rotzooi weg.En ohw wat een geweldige streams, zo met al die gastspelers, en die vieze NSB'r Claire kan ook gelijk met het gorf vuil mee, wat een walgelijk wijf zeg, eerst Jaap proberen te naaien en nu slijmen en alles verkeerd overbrieven naar Huub. smeerpijp wacht maar morgen heeft Jaap zijn 8 uur, dus die komt wel achter jou vuile spelletje. en kijken voor wie Huub kiest in de finale. of is het zo dat Jij Huub eruit wil kelderen? met je smerige gedrag, zit geen reuk of geen geur aan, dat hele gebeuren.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 22:34   quote  deeplink  
Ik ben zelf vuilnis man,en zelfs bij het grof vuil,zou Claire blijven liggen....dat soort viezigheid.....daar maken zelfs wij onze handen niet aan vuil!!!

p.s.:op het 10 forum zit een dictator mod genaamd PAT! (Talpa DGK)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 maart 2008 door Nikos@Headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 maart 2008 - 22:34 schreef Nikos het volgende:
Ik ben zelf vuilnis man,en zelfs bij het grof vuil,zou Claire blijven liggen....dat soort viezigheid.....daar maken zelfs wij onze handen niet aan vuil!!!

p.s.:op het 10 forum zit een dictator mod genaamd PAT! (Talpa DGK)
ik had geen idee dat tien een forum had! en dictator. is dat soms de zus van Huub? ratna, lol radna
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 23:42   quote  deeplink  
Zal je wel ff wat laten lezen:

staat op axci.nl

Dit is een bericht van de beheerder van Axci.nl en maakt geen deel uit van de oorspronkelijke petitie:

Over deze petitie zijn een aantal klachten binnengekomen bij de beheerder aangaande het bestaan van gefingeerde ondertekenaars. Enkele klagers kwamen bij deze petitie hun DGK-naam/pseudoniem tegen, zonder dat ze deze petitie zelf ondersteunen.

Ondertekeningen worden weliswaar per email bevestigd, maar dit geeft echter geen volledige zekerheid, dat iemand is, wie hij zegt te zijn. Graag willen we u hierop attenderen om mogelijke misverstanden te voorkomen.

Deze petitie is opgestart door een groot aantal DGK-fans die grote vraagtekens zetten bij het beleid op het DGK-forum van Tien.

Het beleid op dit forum wordt door de hoofdmoderator, namelijk TALPA DGK, bepaald (dit is naar zijn eigen zeggen) en slaat kant noch wal. Om het minste of geringste worden mensen geband. Mensen die hij niet moet of mag of op welke andere manier persoonlijk iets tegen heeft evenals alle mensen die wel eens met deze forumleden praten op het forum.

Als je dan vervolgens verhaal gaat halen, word je of afgebekt, of genegeerd, of je krijgt ook een ban, of hij probeert je je telefoonnummer te ontfutselen, om daar later op een andere manier misbruik van te maken. Wij zijn van mening dat op dit forum een behoorlijk partijdige moderator de scepter zwaait en het eerste criterium voor een moderator zou toch onpartijdigheid moeten zijn. Ook kan je nog de pech hebben dat hij prive-informatie, die hij in je accountgegevens kan zien open en bloot op het forum post. Je privacy is dus zeer zeker niet gewaarborgd daar. Je registreert je met je persoonlijke informatie in de overtuiging en het vertrouwen dat je gegevens daar veilig zijn en er op geen enkele wijze misbruik van gemaakt zal worden.
Gelukkig strooit hij ook regelmatig met details over zijn eigen priveleven omdat hij te pas en te onpas open en bloot aankondigt een relatie met een van de forummers te hebben.

Dit beleid moet gestopt worden. Steeds meer mensen worden geband, vaak zonder opgaaf van reden of als ze wel een reden krijgen is dit iets kinderachtigs als "Omdat ik dat wil" of "Dom gedoe". Dit zijn mensen die altijd met veel plezier naar het forum kwamen om over het programma wat zij een warm hart toedragen te praten.

Zo ga je niet met mensen om en daar moet Talpa/RTL zich eens bewust van worden en er actie tegen gaan ondernemen. Middels deze petitie protesteren wij tegen al deze wantoestanden en hopen wij weer een normaal, veilig en gezellig forum terug te krijgen!
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 23:52   quote  deeplink  
zo dan, is het ook van geen leven ofzo? iedereen die ook maar een andere mening heeft krijgt dus een ban. abnormaal. nou nikos ik kwam nooit op dat forum, zal daar ook niet naar toe gaan, in deze wetenschap. belachelijk
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 23:54   quote  deeplink  
Ik kan er ook niet meer op....zeg het voort,zeg het voort....stuur naar al je vrienden die ook DGK kijken!!!

Drop het op elk forum waar je op zit....

Pas op voor BAN's...(ik zeg het er maar ff bij)

Kalinichta!!

Nikos
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 07 maart 2008 - 23:59   quote  deeplink  
Griek?
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 09:42   quote  deeplink  
Nee...wel Greek -minded...
dec
 dec - zaterdag 08 maart 2008 - 10:21   quote  deeplink  
Wat moet je uberhaupt op het forum van 10. Heel 10 is 1 corrupt boevennest. Net zoals die villa vandaag verhaaltjes kloppen nooit van geen kant altijd mooier voorgeschoteld en de helft weggelaten wat ze niet uitkomt, daardoor ben ik al zeker een jaar niet op die hele kutsite geweest. Propaganda kan je daar leren.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 13:07   quote  deeplink  
Inderdaad,forum van 10 is een KUT site!!!
janeke
 janeke - zaterdag 08 maart 2008 - 13:48   quote  deeplink  
nikos dat heb ik in de tijd dat natasia in was al steeds geroepen
toen kon ik helemaal niet op dat forum
het gaat nu beter
maar ik hoor wel steeds vaker dat er veel niet klopt
maar wat dacht je dan van nowlive sorrie maar het is eenen al de gouden kooi
niet te vertrouwen
ik snap gewoon niet dat er daar amanda en brian fans zijn
echt dat snap ik niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub heeft een voorstel gedaan

0.0047118