|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Huub spreekt met Claire over het leven na de kooi, hij zegt: dat hij bang is Claire in de hectiek na de kooi, kwijt te raken. Claire houd de boot min of meer af, en zegt: we kennen elkaar niet buiten de kooi. Huub klinkt serieus. ik wil geen relatie op afstand zegt Huub, dus zouden we daar een betere oplossing voor moeten zoeken. ik wil je gewoon niet kwijt. niet op voorhand, benadrukt Huub, hij denkt dat het echt kan werken na de kooi. dat denk ik ook, Claire is het dus snel eens met Huub.Daar ben je zelf bij, zegt Claire.van tevredenheid speelt Huub een stuk op de piano. Huub wil het erg graag afmaken. Claire spreekt uit, dat zij dit begrijpt.Ik voel mij net een circus dier,zegt Huub en Claire zegt dat ben je ook. ze hebben nog wat lol samen om de grap. dan zegt Claire: vergis je niet Huub het wordt onwijs zwaar, Huub zegt dat hij dan plan A, B, of C, uitvoert. ook na de aandacht heeft hij een doel in zijn leven. Dat houd in dat hij dat wil invullen met Claire. E als dat niet zo is, dan komt er wel een ander. Huub zegt dat hij genoeg keren verliefd is geweest om teweten of hij verliefd is op een vrouw of dat hij verliefd is op het idee dat hij van Claire heeft.Hij denkt dat Lieke verliefd was op wie zij dacht dat hij was. Corrigeert zichzelf snel, het gaat nu niet over Lieke. Claire beaamt ook dat ze dit ook begrijpt, toch fijn he, Huub? zo'n begrijpende vrouw,! In de kooi is Claire niet bang, zij gelooft in Huub en Claire.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
en dan zegt huub schatje toch,op zo'n meelevende toon, waar meer medelijden uitklinkt dan verliefdheid, maar ja, wie ben ik, een vent van in de 40, met een leven achter de rug, als ik op deze toon tegen mijn lizbeth spreekt? denk ik, en dit is een schatting, dat ik 6 weken minstens op de intensive care ligt aan de hart en longmonitor. en daarna een half jaartje moet gaan revalideren, en dat zij zal zeggen. schatje? neem je zooitje in de maling.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zou hij bang zijn dat ze volgende week al weggaat ofzo? |
|
|
|