|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Herkansingsronde?
Amanda en Brian hebben een goed begin van de dag. De twee zijn er vrolijk op los aan het 'konijntje-wiebelen.' De liefjes gingen gisteren tijdens het avondeten hard tegen Huub in. Ze vonden zijn actie tegen Mike ronduit te ver gaan en lieten dat blijken ook. Helaas voor hen werd de discussie vroegtijdig afgekapt omdat de tortelduifjes een optreden voor de boeg hadden. Wie weet krijgen ze vandaag een herkansing...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ze moesten eens weten dat huub die avond weer een verbod heeft overtreden hij had namelijk wel gedronken in de chill van claire gehad |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Dan moet er een EXIT volgen,maar Huub is het lieverdje van de regie,dus dat zal hem wel niet worden... Ben jij toevallig de Janeke van het 10 forum?? |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ja nikos dat ben ik er is toch maar een janeke met een n hahah ja he die huub zal wel weer de dans ontspringen maar claire heeft in de chill haar glas leeggschonken in huub zijn kopje terwijl hij aan het draaien was |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja dat heb ik ook gezien. Maar ik heb het al vaker gezien en gewaarschuwd maar er gebeurt niets. Wel belachlijk hoor want regels horen regels te zijn en hij vraagt er toch zelf om om gestraft te worden. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ze moeten af en toe een bloedproef doen kunnen ze het zelf zien. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
omdat niemand er wat over zegt gebeurd er niets maar ik maak het overal bekend totdat het aan komt want huub drinkt gewoon altijd stiekem dus zit het in zijn bloed |
|
|
|
|
dec
|
|
|
Als er 2 voorgetrokken worden zijn het die ratten wel dus kom alsjeblieft niet zo zielig doen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Naar mijn idee zijn zowel Brian als Huub op vele fronten voor getrokken in vergelijk met andere voormalige bewoners, als je nu terug kijkt, Hoe Nathanael eruit gegooid is, voor dat trapje, Nena voor de gestrekt pootje, want dat kon je niet eens een trap noemen. dan is het gewoon een lachertje. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Janeke,ook gebanned door dictator PAT?? |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ja voor drie dagen maar moet wel eerlijk zijn ik wist het kon mij ook niet inhouden en het moest eruit |
|
|
|
|
dec
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Bijna alles, je kan niet zonder meer mensen treiteren want dan krijg je ook een waarschuwing van Boudewijn, maar goed ook, want er zitten een paar die wel erg ver gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach de een zuipt stiekem de ander rookt stiekem wat is het verschil ze doen allemaal waar ze zin in hebben niets mis mee |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
Ja het is huubje weer he exit is dit weer en clair een boete zo hoort het maar nee hij is zeker de lieveling van redaktie hoeveel mensen dit ook hebben gezien dat zij haar drank in zijn kopje deed doen ze toch niets mee toen eric er was stonden s,nachts de flessen naast het bed wat denken jullie onder de dekens maar huub kan alles en mag alles deden de redaktie maar eens eerlijk nu niet dan niet dus nooit niet |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
de redaktie eerlijk? nou moet ik vreselijk lachen neem mij niet kwalijk er zijn er twee die alles mogen maar dat hoef ik jou niet te vertellen,waarom moest nena er uit waarom mocht natasia jaap tot 5x in zijn kruis laten trappen,waarom werd lieke zo gepakt door die smerige bokito,de gouden kooi is en blijft een corrupt zooitje,als kijker word je belazert waar je zelf bij zit ik ben wel blond maar niet dom |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 16:41 schreef reetje 076 het volgende:Ja het is huubje weer he exit is dit weer en clair een boete zo hoort het maar nee hij is zeker de lieveling van redaktie hoeveel mensen dit ook hebben gezien dat zij haar drank in zijn kopje deed doen ze toch niets mee toen eric er was stonden s,nachts de flessen naast het bed wat denken jullie onder de dekens maar huub kan alles en mag alles deden de redaktie maar eens eerlijk nu niet dan niet dus nooit niet Het ligt eraan wie het voor het zeggen heeft, alles Flens de baas is, bij gebrek aan beter, dan mag Huub alles. en als die andere zit word van Brian veel door de vingers gezien. maar ja ze verdienen te veel aan die 2, de rest zijn geen waardige tegenstanders van elkaar, dus word er voor die 2 constant uitzonderinegn gemaakt, en that my friends is called entertainment. |
|
|
|