BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Het is zaterdag!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 11:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Het is zaterdag!

Nu Jaap de deur uit is heeft nog niemand een poging gedaan om zijn voorbeeld te volgen. Iedereen ligt heerlijk te slapen en maken, en de Miljonairs maken dan ook geen aanstalten om hun kingsize bedden te verlaten. Geef ze eens ongelijk... Het is tenslotte weekend en dat betekent lekker uitslapen! Wie zal er vandaag gekroond worden tot vroege vogel? We zullen het zien!

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 14:10   quote  deeplink  
jaap maak er iets leuks van vandaag veel plezier
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 14:50   quote  deeplink  
Lees vooral veel forums. en let op wat Eric en Claire allemaal hebben uitgesproken hebben on stream. Huub is alleen goed gestoord wanneer hij met Claire door zou gaan. ik hoop het niet, maar dan is hij wel erg naief, en dat zou pas echt vals zijn. zo'n nietszegger, een begrijperd, die de finale in gaat. Tenzij jij vanavond niet terug komt, dat heb ik namelijk ook horen zeggen hier in je hometown. het schijnt dat je dat zelf uitgesproken hebt. zoals ik je heb leren kennen on stream, kan dit van alles betekenen. over het algemeen dus BS. maar stel dat je denkt ik kan genoeg doen buiten, en dan win ik meer, gelijk ook. maar voor hetzelfde wordt er dus een gigga bedrag geboden om de vila te verlaten, ben jij de eerste die het aanpakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2008 door Izz@headliner --
frans-06
 frans-06 - zaterdag 08 maart 2008 - 16:56   quote  deeplink  
denk jij nou werkelijk dat huub een dombo is
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 09 maart 2008 - 19:35   quote  deeplink  
HAHAHAHAHA, verwacht jij nu een echt antwoord?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Het is zaterdag!

0.0050120