BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ronkende gastspelers...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 12:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ronkende gastspelers...

Gastspelers Barry en Nicole liggen ook nog op één oor. De twee liggen samen in bed, maar er is geen enkel teken van affectie te bekennen. De Brabantse schone heeft kortgeleden nog de liefde verklaart aan haar nieuwbakken vriendje. Deze man wacht dan ook geduldig op haar en in tegenstelling tot het programma Undercover Lover, is Nicole hier wél van plan zich te gedragen. Barry is daarentegen wel een zoekende single, maar ook hij heeft nog niet laten blijken dat hij zich aangetrokken voelt tot iemand in de Kooi. Wij weten dat er buiten in ieder geval genoeg gegadigden voor hem klaar staan!

bron: tien.tv
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 12:53   quote  deeplink  
dan lijkt het mij dat hij daar dan maar snel naar toe moet gaan, want in de kooi is het geen toevoeging, de semi Tamara look a like, van gisteravond maakte totaal geen indruk. Althans had niet het beoogde effect. nog 1 miskleun en Barry kan weer gaan blussen, ik hoop dat hij daar beter in is, dan snode plannen bekokstoven.
dec
 dec - zaterdag 08 maart 2008 - 13:07   quote  deeplink  
Brabantse schone uhum? Dat wijf is zo lelijk als de nacht met dr nepwenkbrauwen, maargoed die Bokito bleven ze ook steenvast Diva noemen terwijl Ma Flodder er niks bij is, ze leven wel meer in een droomwereld daar bij 10.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 maart 2008 - 13:11   quote  deeplink  
Als je maar spraakmakend bent, een compilatie van de samenleving, waar dan, hier hebben we niemand die maar in de verste verte lijkt op 1 van de bewoners daar. eerlijk gezegd is het net, of ik een aqarium heb met exotische dieren. waarvan er af en toe 1 dood gaat. en van de 1 ben je wat meer gecharmeerd dan van de ander.
dec
 dec - zaterdag 08 maart 2008 - 13:26   quote  deeplink  
hahahaha mooi gezegd.
tino
 tino - zaterdag 08 maart 2008 - 13:48   quote  deeplink  
heel mooi gezegd, volgens mij is er ook een kameleon bij..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ronkende gastspelers...

0.0043919