|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huubs financiën
Claire en Huub knuffelen wat aan de eettafel en de Oldenzaler is over zijn financiële toekomst aan het fantaseren. "Als je wil rentenieren moet je ook echt van dat geld kunnen afblijven", beargumenteert hij. "Dan ga je daarnaast gewoon parttime werken", gaat hij verder. Claire knikt hem toe maar lijkt niet vreselijk geïnteresseerd. "Het is al vijf uur! Nog 24 uur en dan krijg ik mijn verrassing!", zingt Claire terwijl ze weer door de keuken loopt op zoek naar koffie. Zou de Tilburgse ook al weten wat voor verrassing Huub voor haar geregeld heeft?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
ik hoop een retourtje naar huis voor 2 |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
natuurlijk weet ze het al daardoor kan zijn moeder toch maar een half uurtje maandag komen omdat haar broertje belanrijker is dan zijn moeder en ben het met je eens retourtje voor twee en het liefst een enkeltje he ander kunnen ze terug komen met een retourtje |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
ja dat is waar .. een enkeltje naar de maan zou nog mooier zijn;) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 17:39 schreef reetje 076 het volgende:natuurlijk weet ze het al daardoor kan zijn moeder toch maar een half uurtje maandag komen omdat haar broertje belanrijker is dan zijn moeder en ben het met je eens retourtje voor twee en het liefst een enkeltje he ander kunnen ze terug komen met een retourtje Als je nagaat waar die moeder vandaan moet komen voor een half uurtje voor schut staan op nationale tv. ik zou zeggen bedankt he gozer, maar we spreken elkaar 22 mei wel. want man wat heeft hij zijn moeder vernederd, in die kooi. o.a. ik verkoop mijn moeder voor 2 miljoen. en dan spreek ik nog niet eens over de fouten die hij claimt die zijn moeder gemaakt heeft, naderhand besefte hij te ver te zijn gegaan en krabbelde terug, ik ook ik heb ook fouten gemaakt. rot op. een beetje broer grijpt dat kaboutertje en tieft hem het terein over. iemand die zo met mijn zusje omging zou het hard te verduren krijgen, maar niet voordat ik mijn zus de zenuwen had gescholden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
nee want de ouders en broers van clair vinden huubje nu al zo,n aardige jongen en zijn blij met hem en over zijn moeder inderdaad ik zou ook zeggen jongen bekijk het maar wat hij er allemaal over verteld heeft wat er dan ook is gebeurd tussen zijn ouders hoef hij nu niet in het openbaar te brengen vind ik zielig ventje doet net of hij daardoor zoveel heeft gemist nou makkelijk om zoiets te zeggen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach als het daar over gaat de familie van huub komt tenminste nog, er is een moeder die kinderen heeft gebaard en geld belangrijker vind dan haar kroost,dan ben je pas te beklagen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 20:39 schreef reetje 076 het volgende:nee want de ouders en broers van clair vinden huubje nu al zo,n aardige jongen en zijn blij met hem en over zijn moeder inderdaad ik zou ook zeggen jongen bekijk het maar wat hij er allemaal over verteld heeft wat er dan ook is gebeurd tussen zijn ouders hoef hij nu niet in het openbaar te brengen vind ik zielig ventje doet net of hij daardoor zoveel heeft gemist nou makkelijk om zoiets te zeggen Hij krijgt heus zijn trekken wel thuis. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
- netjes blijven -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
- netjes blijven -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
- netjes blijven -
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
- netjes blijven -
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
- netjes blijven -
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 22:26 schreef frans-06 het volgende:ach als het daar over gaat de familie van huub komt tenminste nog, er is een moeder die kinderen heeft gebaard en geld belangrijker vind dan haar kroost,dan ben je pas te beklagen dat kroost waar jij over praat is geen 3 4 of 5 meer het zijn vowassen mensen die hun eigen keuze maakt en amanda heeft er verde mee dus wie zijn julie die denken over een ander die julie totaal niet kennen te oordelen lekker makkelijk
maar huub heeft zijn hele bagage vanhuis uit meegenomen de kooi in het ZGN NETTE GEZIN BLA BALA BLAB WAT IK DAAROVER SCHRIJVEN KAN IS GEEN SPECULATiE ZOALS OVER AMANDA HAAR MOEDER maar hoe huub zijn hele fam er heeft neergzet ik ken de beelden nog van huub die zo lief was geen vlieg kwaad doet en niet zo voor het geld ging hahahaha maaaaaaaaaaaar helaaas dat was allemaal larrie koek huub zat qal gauw samen met zijn broers eerste bezoek al de buit te verdelen in pee taal op het bed van huub dus please de potverwijt de ketel dat huub zwart ziet |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2008 - 10:02 schreef janeke het volgende:[..] dat kroost waar jij over praat is geen 3 4 of 5 meer het zijn volwassen mensen die hun eigen keuze maken en amanda heeft er vrede mee dus wie zijn julie die denken over een ander die julie totaal niet kennen te oordelen lekker makkelijk maar huub heeft zijn hele bagage vanhuis uit meegenomen de kooi in het ZGN NETTE GEZIN BLA BALA BLAB WAT IK DAAROVER SCHRIJVEN KAN IS GEEN SPECULATiE ZOALS OVER AMANDA HAAR MOEDER maar hoe huub zijn hele fam er heeft neergzet ik ken de beelden nog van huub die zo lief was geen vlieg kwaad doet en niet zo voor het geld ging hahahaha maaaaaaaaaaaar helaaas dat was allemaal larrie koek huub zat qal gauw samen met zijn broers eerste bezoek al de buit te verdelen in pee taal op het bed van huub dus please de potverwijt de ketel dat huub zwart ziet |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 20:39 schreef reetje 076 het volgende:nee want de ouders en broers van clair vinden huubje nu al zo,n aardige jongen en zijn blij met hem en over zijn moeder inderdaad ik zou ook zeggen jongen bekijk het maar wat hij er allemaal over verteld heeft wat er dan ook is gebeurd tussen zijn ouders hoef hij nu niet in het openbaar te brengen vind ik zielig ventje doet net of hij daardoor zoveel heeft gemist nou makkelijk om zoiets te zeggen ach dat geloven julie toch niet echt als clara de brieven van haar broer echt begreep of begrijpt zijn ze echt geen huub hangers maar ze moeten nu wel zo lijken die mensen zien huub liever hangen clara begrijpt haar eigen taal niet |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
moear isde dochter van blonde greet oft gijsje balk,een bekende verschijning in het penose circuithier kon ze op een gemakkelijke manier aan geld komen,met een koffer heroine van singapore naar nederland in 1969 trouwde moear met hasjhandelaar hugo ferrol,die twee liquidaties overleefde door klaas bruinsma,in 1972 werd hugo ferrol in zijn been geschoten door anthonio brusamoline die later met moear in pannama is gearesteerd,5 jaar bajes het huwelijk hield geen stand,amanda haar vader was schizofreen en dronken uit het raam gevallen,of [gegooid] haar stief vader is op straat dood geschoten en jullie weten wel waarom ,dus huub wees jij maar blij met zulke goede ouders,dus denk hier maar eens over na |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2008 - 10:22 schreef frans-06 het volgende:moear isde dochter van blonde greet oft gijsje balk,een bekende verschijning in het penose circuithier kon ze op een gemakkelijke manier aan geld komen,met een koffer heroine van singapore naar nederland in 1969 trouwde moear met hasjhandelaar hugo ferrol,die twee liquidaties overleefde door klaas bruinsma,in 1972 werd hugo ferrol in zijn been geschoten door anthonio brusamoline die later met moear in pannama is gearesteerd,5 jaar bajes het huwelijk hield geen stand,amanda haar vader was schizofreen en dronken uit het raam gevallen,of [gegooid] haar stief vader is op straat dood geschoten en jullie weten wel waarom ,dus huub wees jij maar blij met zulke goede ouders,dus denk hier maar eens over na mensen zoals jij kunnen nergens anders reageren zo een ban deze brief zegt mij dat je geen niks weet over de kooi en dat je gewoon een meelopper ben zoals huub ze gebruikt deze fabels zijn leugens die al uitgezocht zijn kom met de waarheid en iets nieuw hahahahaha heb je die brieven van huub zn zus en vader en moeder ook weet je dat het huubs moeder is die ze tot de grond zo heeft gemaakt volgens huub zijn eigen mond ga maar door dan zal ik je meer vertellen en de waarheid geen leugens |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
zo netjes maar drie kinderen van drie mannen ga maar door straks ligt huub zijn hele prive hier |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee het opgeraapte zooitje waar amanda en brian uit komen is lekker,daarom komt haar ma niet op bezoek duidelijk toch |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 20:39 schreef reetje 076 het volgende:nee want de ouders en broers van clair vinden huubje nu al zo,n aardige jongen en zijn blij met hem en over zijn moeder inderdaad ik zou ook zeggen jongen bekijk het maar wat hij er allemaal over verteld heeft wat er dan ook is gebeurd tussen zijn ouders hoef hij nu niet in het openbaar te brengen vind ik zielig ventje doet net of hij daardoor zoveel heeft gemist nou makkelijk om zoiets te zeggen als het moeilijk wordt voor huubje gaat hij zielig doen en janken, wat de ouders van clair betreft, die vader is net zo'n slap figuur als zijn dochter, anders had hij die kabouter wel aangepakt toen hij na Gaby in de kooi op bezoek kwam. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2008 - 10:31 schreef janeke het volgende:zo netjes maar drie kinderen van drie mannen ga maar door straks ligt huub zijn hele prive hier Dit verklaart dat die tuinkabouter ook achter zijn l"l aanloopt, zo moeder zo zoon. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
Ja zeker loopt ie zijn l l achterna en de pa van clair ja zwartskop he makkelijk om het in de kooi te brengen en de buren kost het weer niets nu nog de sigaretjes sponzeren dan is het helemaal goed |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat ik geschreven heb is de waarheid,maar de waarheid is nu eenmaal erg hard,zou amanda wel weten wie haar vader is? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Wanneer je moeder al drie verschillende vaders heeft voor drie kinderen, kun je al nagaan van wie Huub zijn moraal heeft, nou Pa hebben we ook kunnen bewonderen is een Vieze Jaap, maar dan in real life. dus uit wat voor gezin Komt Huub? altijd op reis? zal wel altijd op de vlucht zijn geweest. voor al die oplichtings praktijken. is toch een giller. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Hij maakt zich nu al druk om de idioot die zijn geheimpje op het rooster heeft gezet. zal die Fucking idioot blij mee zijn, kijken wat ernog meer voor Huubje op het rooster komt te staan. hahahah |
|
|
|