|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub zoekt confrontatie
Mike heeft kennelijk toch weinig behoefte om met de rest te dineren en heeft zijn bord op schoot in de woonkamer. "Lekker beleefd!", roept Huub hem nog toe. Maar de luxezwerver reageert niet en dus blijf een discussie uit. "Ik weet zeker dat jij een kettinkje hebt gehad met je naam erop, zo een die half kamper Nederland heeft", probeert Huub dan een reactie van Nicole los te krijgen. "Nee, nooit gehad", antwoordt zij kortaf. Helaas, Huub... Volgende keer beter!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Claire is nog dommer dan ik dacht. Ze wist niet eens wat een pandjesbaas is. Het moest helemaal uitgelegt worden door Huub. Zou Huub nu nog niet weten hoe dom ze is of wel en denkt hij daarom makkelijker te winnen van haar. Misschien kan dat nog wel eens verrassend kunnen zijn. Misschien toch exit Huub? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
misschien ff wachten op de bolle, als hij terug komt. |
|
|
|
|
Hetty
|
|
|
Als jij dan zo slim bent dan had je geweten dat je "uitgelegt" in "Het moest helemaal uitgelegt worden door Huub" met een d moet schrijven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2008 door Hetty -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 21:20 schreef Hetty het volgende:Als jij dan zo slim bent dan had je geweten dat je "uitgelegt" in "Het moest helemaal uitgelegt worden door Huub" met een d moet schrijven en je punt? |
|
|
|
|
Hetty
|
|
|
dat als je zegt dat "Claire nog dommer is dan ik dacht" dat je dan met een enorme taalfout wel een blunder maakt |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
dec
|
|
|
Het nivo van dit forum is zowiezo niet zo hoog dus als je zo gaat beginnen kan je wel de hele dag bezig blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2008 door dec -- |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
nivo nivo ga in de kooi leren wat nivo ahahahahahah is gal gal gal huubs nivo sucks nivo van niks niks niks |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 20:53 schreef lisbeth het volgende:Claire is nog dommer dan ik dacht. Ze wist niet eens wat een pandjesbaas is. Het moest helemaal uitgelegt worden door Huub. Zou Huub nu nog niet weten hoe dom ze is of wel en denkt hij daarom makkelijker te winnen van haar. Misschien kan dat nog wel eens verrassend kunnen zijn. Misschien toch exit Huub? HEEL GRRAAAAAAG, ZSM |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Niveau? Huub zou het nog niet herkennen als hij het voor zijn neus zag staan. |
|
|
|