|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Brian heeft even een momentje voor zichzelf nodig...
Na het eten trekt Brian zich alleen terug op de bank met een krant, het gedeelte dat niet is afgebrand dan. Amanda is niet van plan zich te laten negeren en huppelt vrolijk achter hem aan. Ze ploft naast hem op de bank en begint een gesprek. "Ik wil mijn krant even lezen", laat Brian zijn meisje geïrriteerd weten. De Amsterdamse weet meteen wanneer ze teveel is en gaat maar wat ijs voor zichzelf pakken. Vervolgens komt ze wel weer terug op de bank, maar daar zitten inmiddels ook Barry en Mike waar ze gezellig tegen aan kan kletsen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
kan je na gaan wat voor perfect stel die twee zijn,die rat kan haar zelfs niet naast zich velen, hoe zielig ben je dan?dat heet een relatie,net echt |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nou wij verdragen jou hier niet, maar gaat toch goed? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als je mij niet kan verdragen pleur je gewoon op, ga zitten op nowlive maar daar ben jij van af gegooid zeker,kom eens gewoon uit onder je gewone naam praatjes maker.je bek is groot genoeg |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
oh boy, did i hurt your feelings? i'm so sorry i will never hurt you again.i wil put you on the ignore again! Sherlock. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Mag je wel zo laat opblijven van mammie dearest? nu tandjes poetsen op je knietjes ff bidden voor het slapen gaan, kleertjes netjes opvouwen nog even plassen slokje water en slapen, weltrusten knulletje, Sherlock |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mijn kleertjes gaan in de was, mijn tandjes in een bakje, op mijn knietjes kan ik niet, en wat plassen betreft ik draag een pamper met plasschootje dus laat ik het gewoon lopen ben jij op de hoogte nu |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
en niet te vergeten onder de douche te gaan ik ga erg fris en fruitig naar mijn mandje ik heet geen amanda die met plameur en een pruik op naar bed gaat,en zich niet voor en na de daad wast bha vieze vetklep |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nee dan zou je wel meer sociale contacten hebben dan nu, |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het enigste waar jij contact mee heb is jou pc zendeling |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
je word steeds bozer, dus, wat grappig, maar ik snap het wel, het komt nog wel een keer goed hoor. ik wens je alle goeds. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wel wou je langs komen met die bokito uit almere ???? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Ik ben lid van de dierenbescherming, geef geld aan het wereld natuur fonds, en met jou heb ik diep medelijden, maar als je erop staat, natuurlijk wil ik dan best langs komen, zet het bier maar koud, dan kunnen we eens een gesprek van man tot man voeren, kijken we of er misschien dingen zijn waar je wel normaal over kunt spreken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 22:33 schreef frans-06 het volgende:als je mij niet kan verdragen pleur je gewoon op, ga zitten op nowlive maar daar ben jij van af gegooid zeker,kom eens gewoon uit onder je gewone naam praatjes maker.je bek is groot genoeg spreek voor jezelf |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: we hebben hier nu het forum op de plasma staan, we liggen hier in een scheur onder het genot van tapas jamon en Fransje, ik wed als het een meisje was geweest, zijn mammie hem elsje had genoemd.Hij heweft mij en Bokito uitgenodigd om eens langs te komen, nou zal niet moelijk zijn, hij zit niet ver, vanaf waar Netty woont.Dus gewoon gezellig langs gaan voor auto-onderdelen bijvoorbeeld. een spiegeltje, een kofferbakklep.of een radiator. Hij heeft mij beloofd mij in de pers te stoppen. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2008 - 18:02 schreef Xanne het volgende:[..] we hebben hier nu het forum op de plasma staan, we liggen hier in een scheur onder het genot van tapas jamon en Fransje, ik wed als het een meisje was geweest, zijn mammie hem elsje had genoemd.Hij heweft mij en Bokito uitgenodigd om eens langs te komen, nou zal niet moelijk zijn, hij zit niet ver, vanaf waar Netty woont.Dus gewoon gezellig langs gaan voor auto-onderdelen bijvoorbeeld. een spiegeltje, een kofferbakklep.of een radiator. Hij heeft mij beloofd mij in de pers te stoppen. ik heb geen zin om voor zo'n loser mijn handen vuil te maken. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Ja maar ik ga hem niet slaan, kom op zeg, ben Huub niet, zo'n oude invalide man. ben niet achterlijk. hij heeft aangegeven zijn tandjes in een bakje te leggen 's nachts. etc. kom op dan. je zou zo'n iemand ongelukkiger kunnen slaan dan hij al is. nee Johan dan heb je mij verkeerd begrpen. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik bedoel ook niet dat je hem zou slaan, maar ik wil geen zaken doen met zulke lui. je weet nooit waar de onderdelen vandaan komen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2008 - 20:34 schreef johan13 het volgende:ik bedoel ook niet dat je hem zou slaan, maar ik wil geen zaken doen met zulke lui. je weet nooit waar de onderdelen vandaan komen. Daar heb je wel een punt. Nou dan maar geen biertje. hou ik mij gewoon aan de Rioja Banda azul, beter dan een flessie best bier ofzo! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hebben jullie nooit gehoord van caranza ?nou die is er rijk van geworden van het opkopen,dus maak je niet druk ik doe gewoon eerlijke handel,speciaal voor personen die graag auto willen rijden en geen hieuwe onderdelen kunnen kopen, ik werk tenminste nog voor mijn geld kakkerlakken |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
- ontopic houden -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
- ontopic houden -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 22:33 schreef frans-06 het volgende:als je mij niet kan verdragen pleur je gewoon op, ga zitten op nowlive maar daar ben jij van af gegooid zeker,kom eens gewoon uit onder je gewone naam praatjes maker.je bek is groot genoeg JIJ BENT ER ZEKER OOK VAN AFGEDONDERD want now live is huublive en in elke relatie heeft men tijd voor zichzelf nodig kijk naar huub die zegt gewoon tegen clara ik wacht nog steeds bewijs je maar inplaast van je bezig te houden met bla bla bla wat een relatie is dat zeg donder jij maar op hier zijn geen huub soppers |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
laten wij het dan maar houden op hielen likkers,onderkruipers ,ratten, kakkerlakken ,ongedierte |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2008 - 15:50 schreef frans-06 het volgende:laten wij het dan maar houden op hielen likkers,onderkruipers ,ratten, kakkerlakken ,ongedierte Blij dat je zelfkennis hebt. |
|
|
|