|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaaps vertrouwen geschaad?
"Hoe is het vertrouwen van jou naar mij toe nu?", vraagt Huub zijn vriend enigszins zenuwachtig. "Goed. Het zou wel een stunt zijn hoor als je mij wegstemt", laat Jaap lachend weten. "Als ik dat doe ben ik de sjaak. Het is een te groot risico", reageert Huub nuchter. Jaap heeft natuurlijk op internet kunnen zien dat Huub Claire ook beloofd heeft haar niet weg te stemmen. "Theoretisch zijn er nog twee ontslagrondes. Als er twee zijn, stemmen we Claire weg en dan bij de tweede kan één van de twee stellen elkaar naaien. Maar dat weet je niet!", denkt Jaap na over de mogelijkheden. Huub is het met hem eens maar heeft ook de oplossing. "Jij of ik wint", vervolgt hij. "Het enige wat we ervoor hoeven te doen is elkaar niet te laten gaan...", laat hij zijn grote kompaan weten. "Boks! We kunnen het!", uit Jaap nog voordat de twee naar de woonkamer lopen. "We kunnen het ook brother!", reageert Huub zachtjes. En de film kan weer aangezet worden!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Jaap zegt tegen Huub dat er bijna alleen maar op internet stond dat ze Claire moeten dumpen,maar als je goed leest,staat er bijna overal precies het tegenovergestelde,en dat is datJaap juist Huub moet dumpen....Jaap speelt een spel met Huub,en Huub heeft het niet door!!!
Jaap,prima gedaan!!! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
ja, Jaap dat is wat je moet doen!!!!!!!!!!! Weg met die kabouter. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nou niet alleen Jaap. ik hoop dat Claire gedumpt wordt en snel, dat stinkdier heeft toch helemaal niets in huis, die is nog erger dan Dennis. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dus eerst die kabouter en dan het rookgordijn... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Zou Huub nu echt denken indruk te maken met als ik niet win, dan steek ik de vila inde brand. intimidatie? of het opstoken van een aantal gestoorde fans, dat die de kastanjes weer voor hem uit het vuur moet halen? zoals hij eerder deed met het intimideren van o.a. Palma! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ach het mooiste zou zijn, dat Jaap samen met Claire, Huub eruitstemt, zoals hij zelf altijd gilt: het gaat mij om een anderhalf miljoen. nee de andere spelen daar om jou gezelligheid te bieden. nou goed, Die zitten er voor de sier.Wanneer iedereen eerlijk zou zijn, dan zou men toe moeten geven de aktie van : Huub en Eric? alle input kwam van Eric, Huub ging er met de kredit vandoor, maar deed zelf nul komma nul, behalve gillen tieren en vloeken. de akties van Jaap en Huub? Huub nam de kredit, maar de akties waren van Jaap. |
|
|
|
|
|