|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Nog geen definitieve keuze"
Ver na middernacht zoekt Huub zijn vriendinnetje op. Hij vertelt haar dat hij erover denkt om met haar in de finale te staan. Toch is hij nog steeds niet overtuigd van haar winnaarsmentaliteit. "Wat zijn je concrete plannen om Brian en Amanda de Villa uit te krijgen?", vraagt hij haar op de man af. De blondine haalt haar schouders op en hakkelt wat. Niet assertief genoeg voor Huub! "Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt, dus je hebt de komende tijd de kans om je te bewijzen", reageert de Oldenzaler. Wil Claire dat wel? Is het niet veel makkelijker om voor Jaap te kiezen? We zullen het zien!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Keizer Hubertje spreekt tot zijn volk... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik lag in een deuk, dat hij zei: Ik moet nu gaan kiezen, met wie ik de finale inga, ja en Claire en Jaap niet zeker? wie denk jij dat je bent,Huub? Iedereen moet een keuze maken, jij hebt de fout gemaakt om je beste medestander te bedriegen en bedreigen, en je te ontmaskeren dat er nu nog volgers zijn van Huub allmighty, komt door het gebrek aan verstand van die lui.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
|