|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Huub gaat Mike in elkaar slaan!"
Als Amanda eindelijk Brians juiste benodigdheden heeft gebracht, start ze een interessant gesprek. De Amsterdamse legt haar vriendje uit wat Mike zojuist tegen haar heeft gezegd. "Huubs moeder komt morgen en Mike wil daar een probleem van maken", eindigt Amanda haar verhaal. "Oké", reageert Brian bedachtzaam. "Huub gaat hem in elkaar slaan als hij iets over zijn moeder zegt", vervolgt hij. Over het geld dat Huub en Jaap Mike hebben geboden, is Brian duidelijk. "Ze willen via Mike valse informatie bij ons brengen. Ik ga daar nooit op happen", zegt de Antilliaan resoluut. Amanda ziet het optimistisch in. Ze zegt dat één ding feit blijft, en dat is dat Mike een frustratie heeft en dat het dus nog wel eens goed kan misgaan tussen die twee. We zullen zien!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
ik weet zeker dat brain er tussen zou springen als huub mike wilt slaan en barry ook maar dan moet brain zich niet laten opfocken dat daar weer ruzie tussen ontstaat |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub heeft Mike al eerder gemept, maar werd weer bedekt met de mantel der liefde door mevrouw Flens. Al vermoord Huub iemand probeert mevrouw dit og te verdoezelen, ik hoop voor Huub dat ze hem blijft beschermen buiten de muren van de kooi, er zijn wel heeeeeeeeeel veel lui nu die Huub een aantal knallen toewensen. Jaap vertelde dat het allemaal mee zal vallen, Jaap heeft gisteren echter ook andere dingen gehoord, dus nu word het rekken tot het touwtje breekt. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
huub haters jullie moeten maar doen wat je niet kan laten ,allemaal grootspraak en verder totaal nada |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2008 - 15:51 schreef mc-bjorn het volgende:ik weet zeker dat brain er tussen zou springen als huub mike wilt slaan en barry ook maar dan moet brain zich niet laten opfocken dat daar weer ruzie tussen ontstaat uiteraard |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2008 - 16:37 schreef frans-06 het volgende:huub haters jullie moeten maar doen wat je niet kan laten ,allemaal grootspraak en verder totaal nada zijn er dan huub-haters, hoe zou dat komen ??? |
|
|
|
|
jetje
|
|
|
Huub hoort niet in dit spel.. Want Huub weet niet hoe het gespeeld moet worden... En geloof me maar, dat ie straks gepakt wordt als de kooi is afgelopen.. En dan lacht de rest... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Echt he, hahahahahahah |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Xanne, als je het goed leest wat ik schreef kun je het verschil met wat frans-06 schreef toch wel zien, het zit in de aanvulling die ik deed : het woordje NIET. (huub ga door je kan het, schreef frans, je kan het niet schreeft ik) of had je het toch al gezien. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
huub kan alleen zichzelf inelkaar slaan of hij meot drank op hebben dan nog laat je die kabouter struikelen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
huub ga door je kan het, wie het laatst lacht lacht het best |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Huub kan het niet Frans, hij moet zoveel hulptroepen in schakelen, al of niet geoorloofd, bovendien mag hij veel meer (veel te veel) als ieder ander..het had al meerdere keren EXIT moeten zijn. Moet jij mij eens verklaren waarom......alles doorgestoken kaart, dus conclussie :Als de kabouter wint heeft hij het beslist niet aan zich zelf te danken, maar aan RTL |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
tino het hele gouden kooi gebeuren is doorgestoken kaart, wat verwacht jij er van, je word letterlijk en figuurlijk belazerd waar je als kijker zelf bij zit,maar tino ik zal de laatste zijn die hier van wakker ligt,en over exit gesproken er zijn er wel meer die er al lang uit hadden gemoeten,het heeft totaal niets met een spel te maken ,maar ik ben wel erg nieuwsgierig hoe ze dit op gaan lossen ? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik ook, ben het overigens met je voorstaande pleidooi helemaal eens, vandaar dat ik niet stream. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 - 12:07 schreef tino het volgende:Huub kan het niet Frans, hij moet zoveel hulptroepen in schakelen, al of niet geoorloofd, bovendien mag hij veel meer (veel te veel) als ieder ander..het had al meerdere keren EXIT moeten zijn. Moet jij mij eens verklaren waarom......alles doorgestoken kaart, dus conclussie :Als de kabouter wint heeft hij het beslist niet aan zich zelf te danken, maar aan RTL en wanneer Huub veriest ook aan RTL, ik zo niet voor Huub, maar dat spel van Eric leek mij ook door gestoken kaart op dit punt zou het mij niet verbazan als die laatste ineens met de poet ervandoor gaat, om het allemaal eerlijk te laten lijken, rot toch op, RTL en De mol |
|
|
|