|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Pas op, Mike!"
Het gezelschap heeft zich verplaatst naar de Chill Room. "Hoe heet die dwerg ook alweer?", vraagt Amanda, doelend op Huub. "Mike heeft het met hem gehad!", vervolgt ze lachend. "Ja, hij gaat het moeilijk krijgen morgen als zijn moeder komt. Ik ga me niet inhouden", legt Mike uit. Brian waarschuwt de gastspeler wel dat hij voorzichtig moet blijven. "Ik kom ertussen staan, maar pas wel op!", vervolgt hij vaderlijk. Mike knikt begrijpend. Barry is ook bang dat Mike te ver gaat. "Pas op dat je er niet aan onderdoorgaat. Je moet wel blijven werken, Huub moet je niet teveel energie gaan kosten", vult hij Brian aan. Gaat Mike iets doen met de wijze woorden van de mannen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mike heeft brian jou geen 50,000 beloofd?om aan zijn kant te staan je bent maar een gast speler en bemoei je nergens mee, zie eerst maar eens dat jij jou eigen leven weer eens op de rit heb,je denkt dat je gebakken zit bij die rat met zijn del ,niets is minder waar ze zitten niet op jou te wachten,zo dat jij gekomen bent zo verdwijn jij ook gewoon met de noorderzon |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
je bent zeker huub fan met wat je schrijft brian heeft geen geld belooft dat was selene voor zijn rijbewijs en dan zouden de andere brian amande huub jap mee betalen als hij zijn lessen ging volgen zo zat het brian zou helpen met baan |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2008 - 16:48 schreef reetje 076 het volgende:je bent zeker huub fan met wat je schrijft brian heeft geen geld belooft dat was selene voor zijn rijbewijs en dan zouden de andere brian amande huub jap mee betalen als hij zijn lessen ging volgen zo zat het brian zou helpen met baan Hij heeft de opleiding gevolgd bij Huub, liegen en bedriegen, Naprater, papagaai. dus in principe haal je de HUUB CLAN ER GELIJK UIT. Als het uit de nek klept, en leugens verspreid is het gewoon een Huubje, een kleine dwerg. met grote bek, ontzettend angstig, en niet te vergeten iedereen bedreigen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
Xanne volkomen mat je eens die vuile rat heb je ook al gehoort dat de redatie deze week in een hotel een gesprek hebben gehad met de ouders van die gluiperd |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
reetje 076 bekijk ff het filmpje dan hoor je wat hij zegt |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
het heeft deze week al op internet gestaan en jaapie heeft er een brief van dus kan die straks mooi gebruiken tegen huub |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2008 - 17:14 schreef reetje 076 het volgende:het heeft deze week al op internet gestaan en jaapie heeft er een brief van dus kan die straks mooi gebruiken tegen huub Ja ik heb een exemplaar van die brief. van het internet gehaald. het word in ieder geval nu onderzocht, dus alleen dat is al mooi. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wie zijn nou de ratten, als je dit over die brief leest...? |
|
|
|