|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Barry vertrekt vanavond!
Zodra het gezelschap aan hun avondeten wil beginnen heeft Barry een belangrijke mededeling. "Ik heb het hier al de hele tijd naar mijn zin, maar ik heb de komende week veel belangrijke dingen op de planning staan dus ik ga deze week naar huis. Ik heb een cursus voor mijn werk, ik moet duiken en ik heb een fitnessexamen, dus mijn prioriteiten liggen zoals jullie begrijpen even ergens anders", deelt de brandweerman mede. Iedereen lijkt wat aangedaan door het onverwachte nieuws. "Wanneer ga je dan naar huis?", vraagt Amanda ontzet. "Zo meteen, na het eten. Maar ik hoop dat ik binnenkort nog een week mag langskomen, maar zoals jullie wel weten heb ik dat niet helemaal zelf in de hand", antwoordt Barry. De Miljonairs zijn behoorlijk onder de indruk van deze boodschap op de vroege zondagavond.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Mooi opgeruimd staat netjes, hij heeft niets toegevoegd aan de kooi, geen spel info, niets teweeg gebracht, dus tot nooit meer ziens, morgen gaat Nicole ook naar huis, die zal ik ook niet missen. ja als de spreekwoordelijke kiespijn, heeft ook geen toevoeging gegeven aan de kooi. Nienke komt morgen met het radio=programma, en die wil alleen slapen heeft haar rust nodig, het kan dus zo zijn dat we 's nachts geen streams hebben, want Jaap verlult de boel. als hij uit de master bedroon verdwijnt. dat lijkt mij sterk. maar je weet het nooit. Zoals Jaap net al in de private vertelde no will of his ! No free choice!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Inderdaad Huub briljant, een wekker vroeger zetten. nou daar waren wij nooit niet opgekomen. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
mooi opgeruimd staat netjes hoef die robot niet te zien laat hij maar in zn vrienden kring vrouwen gaan dronken voeren of helpen het te doen . |
|
|
|
|
|