|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Je bent de meest waardeloze gastspeler ooit!"
Het wordt Nicole niet bepaald in dank afgenomen dat ze weigert deel te nemen aan de acties van Huub, Jaap en Claire. Huub maakt de ene na de andere rotopmerking in de richting van de gastspeelster. "Je weet toch dat ik onbeschoft ben", blaft de Brabantse terug. "Ik doe geen moeite om je te leren kennen", luidt Huubs weerwoord. "Jij bent tot nu toe de meeste waardeloze gastspeler die hier is geweest", vervolgt hij. Toch draait de Oldenzaler al snel weer bij. "Je bent heus niet waardeloos als mens hoor, maar wel als speler", probeert hij de boel te lijmen. Hij slaagt hier in, maar verder lijkt het Nicole allemaal weinig te deren. Die is allang blij dat ze morgen weer naar haar vriendje mag!
Zichtbare spanning!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
waardeloos ventje ja in plaats van gastspeler vies klein rotjong doe het alleen als je kan maar iedereen luistert niet altijd he huubje er zijn mensen die niet voor je buigen zoals sigaretje wat heeft lieke toch wijs gedaan om hem keihard te dumpen hij verdiend het en zal het ook nooit beter krijgen ook naar de kooi |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
jetje
|
|
|
En wat dacht je van buiten de kooi... Geloof me, hij kan dan lache.Hij heeft op deze manier van spelen een hoop vijanden gekregen, en die pakken hem, als ie buiten is... Ik kan niet wachten.. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
|