BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Zoveelste streamlock voor gesprek van Jaap en Huub

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 10 maart 2008 - 00:45   quote  deeplink  
Huub en Jaap zijn in gesprek, met name Huubs frustraties naar Mikey. Hij verteld Jaap dat hij van plan is trek touwtjes te bestellen, een nacht naast Mikey door te brengen en de hele nacht te gaan kanllen met de touwtjes. Alhoewel denkt Huub hadrop, als hij mee wilt spelen op ons voorstel ingaat?
Jaap heeft dan een beter voorstel, een chinese rol bestellen, onder een leeg bed. moet wel een emmer water om de hoek klaarstaan dus. Huub vraagt zich af of ze daar toestemming voor krijgen van achter, Jaap denkt van wel. omdat alles veilig gebeurd. Huub bedenkt dan een asbest deken. dat dit veiliger zou zijn, Jaap vind het jammer dat de herrie dan gedempt wordt. Heerlijk bedenkt Jaap, de eerste avond van de radio zender, zal ze fijn vinden, in ieder geval een warm welkom. Fijn merkt Huub op, geweldige plannen van Claire gaat fucking zitten zuipen in de private met de anorexia gastspeelster, terwijl Jaap, Mij aan het overtuigen is met verschrikkelijke goede plannen. Huub loopt vervolgens mokkend weg. Jaap Maakt van zijn armen een mitrailleur, en doet geluid na. In de finale maak ik je af, mij naaien is toch fucking niet normaal, voert hij zijn toneelstukje verder op. speelt dan nog even knipoog met 1 van de camera's. We zijn benieuwd naar het rookgordijn van morgenavond, krijgen Jaap en Huub toestemming voor een chinese rol ( vuurwerk) in de slaapkamer? is wel leuke televisie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Zoveelste streamlock voor gesprek van Jaap en Huub

0.0052840