BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "De grootste miscast ooit!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 10 maart 2008 - 10:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "De grootste miscast ooit!"

Huub doet zijn beklag over gastspeelster Nicole tegenover Palma. "Ze was vrijgezel tijdens de selectie, nu heeft ze net een week een vriendje. De grootste miscast ooit!", roept hij. "Alles is bij jou een miscast", reageert Palma. Dan komt de dame in kwestie binnenlopen. "Ik dacht dat jij een groupie was van Amanda, dat je je haar hetzelfde had gedaan", zegt het hoofd huishouding. "Hoezo laat je je dat zeggen, Nicole?", lokt Huub haar onmiddellijk uit. De gastspeelster ziet er geen heil in om in discussie te gaan met Palma. "Vandaag naar huis dus?", vraagt de Oldenzaler vervolgens cynisch. "Ik heb nog niets gehoord", antwoordt Nicole. "Je vriendje laat je gewoon in de steek hoor!", sneert Huub. Als het al niet de bedoeling is dat Nicole vandaag de Villa verlaat dan heeft Huub er misschien nu voor gezorgd dat ze vrijwillig vertrekt...

Laatste ochtend in de Villa?

bron: tien.tv
tino
 tino - maandag 10 maart 2008 - 11:38   quote  deeplink  
hij wordt gewoon door Nicole genegeerd, kan de kabouter ook weer niet tegen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "De grootste miscast ooit!"

0.0062749