BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lieke gastspeler?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 10 maart 2008 - 12:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Lieke gastspeler?

Brian neemt de telefoon in de Private Room ter hand en spreekt een verzoek in. "Ik vroeg me af of het mogelijk was om Lieke en Selène als gastspeler hier te krijgen. Natuurlijk niet tegelijk...", vraagt hij om vervolgens weer op te hangen en tegenover zijn meisje te gaan zitten. "Dat is geregeld", mompelt hij. Amanda is verder gegaan met haar nageltjes. "Lieke gaat sowieso voor reuring zorgen. Voor Huub is dat weer een confrontatie", denkt Brian verder. Nou, het zal ons benieuwen, Lieke terug in de Villa...

bron: tien.tv
jetje
 jetje - maandag 10 maart 2008 - 13:03   quote  deeplink  
dan wordt Huub echt gek.. Als dat maar goed afloopt.. hihhi
janeke
 janeke - maandag 10 maart 2008 - 14:24   quote  deeplink  
dan kan clara lessen krijgen in girlpower
tino
 tino - maandag 10 maart 2008 - 14:37   quote  deeplink  
zou geweldig zijn, krijgt die kabouter een koekje van eigen deeg
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 maart 2008 - 14:46   quote  deeplink  
ik hoop vandaag nog!
bonnie300
 bonnie300 - maandag 10 maart 2008 - 15:08   quote  deeplink  
mooi ik hoop het echt
DGKJaapio
 DGKJaapio - maandag 10 maart 2008 - 17:18   quote  deeplink  
Lieke terug? Ik denk het niet, misschien voor hoop geld...
reetje 076
 reetje 076 - maandag 10 maart 2008 - 18:54   quote  deeplink  
ik hoop het zo,n schat van een meid kan die kabouter eens zien hoe goed het met haar gaat was het maar waar dat ze komt word ie helemaal gek en clair mag dan gelijk 5 sigaretjes ineens in haar mond steken ik duim er voor dat ze komt
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 10 maart 2008 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2008 - 12:20 schreef Headliner het volgende:
Villa Vandaag: Lieke gastspeler?

Brian neemt de telefoon in de Private Room ter hand en spreekt een verzoek in. "Ik vroeg me af of het mogelijk was om Lieke en Selène als gastspeler hier te krijgen. Natuurlijk niet tegelijk...", vraagt hij om vervolgens weer op te hangen en tegenover zijn meisje te gaan zitten. "Dat is geregeld", mompelt hij. Amanda is verder gegaan met haar nageltjes. "Lieke gaat sowieso voor reuring zorgen. Voor Huub is dat weer een confrontatie", denkt Brian verder. Nou, het zal ons benieuwen, Lieke terug in de Villa.
bron: tien.tv
ALS IETS TE MOOI LIJKT OM WAAR TE ZIJN IS DAT OOK MEESTAL ZO. ik denk dat de achterban van Huub zich zo de krampen aan het mailen is, end at Lieke meer dan 1 x bedreigt is met het stoppen van haar anti campagne Huub, dat ze wel uitkijkt om de kooi in te gaan als gastspeelsters. aan de andere kant is het wel het tonen van een karakter zo sterk. ik lig in een deuk, als zij het doet en tegen Huub speelt, want zij kan een partij info doorgeven aan Amanda en Brian, bijna net zo veel als Eric deed. heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
frans-06
 frans-06 - dinsdag 11 maart 2008 - 11:46   quote  deeplink  
ik hoop dat lieke wijzer is en niet komt,verzin eens wat anders laat tamara maar komen dan word het pas echt gezellig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lieke gastspeler?

0.0056819