|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Palma waarschuwt Huub
Palma onderbreekt de tactiekbesprekingen van de heren om Huub op zijn gedrag aan te spreken. Ze wil het liefst Huub en Brian even samen spreken over de situatie met Mike. Maar Huub zou Huub niet zijn als hij hiermee akkoord zou gaan. "Ik heb daar helemaal geen zin in", uit hij hard. "Die man kan niet relativeren, hij blijft boos. Hij hoort zulke rare dingen, hij kan het geen plekje geven", probeert het hoofd huishouding uit te leggen. "Hij staat in de weg van mijn geld, de vuile klerelijer", blijft Huub boos. "Hij gaat het zelf aan, dat begrijp ik wel. Maar dat is gewoon al een paar dagen geleden en als jij bij je standpunt blijft dan lost het voor Mike niets op. En dan kan het een heel gevaarlijk probleem worden...", waarschuwt Palma. Zou Huub zich iets van deze waarschuwing aantrekken?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
jetje
|
|
|
ehhh nee natuurlijk niet.."Die man kan niet relativeren". En dat zegt Huub... Wat kan hij zelf.. Nog minder.. Een nul is t... |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
en palma is fewoon een judas ook een huub robot mike mag niet maar barrie tommie en eric mogen wel ze mogen zich wel met het spel bemoeien he palma PRAAT MET HUUB DIE SCHOFT LAAT MIKE MET RUST PALMA DOET NIET ANDERS DAN MET HET SPEL BEMOEIEN ZE WIST DAT BRIAN STOND AF TELUISTEREN PALAM IS MISS JUDAS |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
hoor haar nu brian en amanda hebben haar door want brian heeft meer hehoord palma judas amanda heeft gelijk palma moet pijn in haar smoel krijgen niet in haar rug houd ze haar scheur dicht palma rotteappel gaheen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ze is een huub-helper, zoals hij er zoveel krijgt van boven |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
palma heeft geen keus, ze is al eerder bedreigt toen ze tegen huub was. ik ben geen favo van palma maar kan haar wel begrijpen, palma heeft ook nog een leven buiten de kooi. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2008 - 15:47 schreef johan13 het volgende:palma heeft geen keus, ze is al eerder bedreigt toen ze tegen huub was. ik ben geen favo van palma maar kan haar wel begrijpen, palma heeft ook nog een leven buiten de kooi. en kinderen, denk dat zij zich wel 2 keer bedenkt, is het niet voor haar zelf dan wel voor haar kinderen. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker wordt ze anders weer bedreigt kunnen ze haar huis weer volkladderen net als vorig jaar ik heb al meer gezegt palma staad ook bij huubje er onder haar is ook geld geboden maar ze moet hem wel blijven stunen dat is al een jaar zo |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
palma moet er tussen uitblijven ze heeft al genoeg aangericht maar je moet maar bij huubje onder de duim zitten he gaat nog wel eens verkeert aflopen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2008 - 22:24 schreef reetje 076 het volgende:palma moet er tussen uitblijven ze heeft al genoeg aangericht maar je moet maar bij huubje onder de duim zitten he gaat nog wel eens verkeert aflopen Ik weet mij te herinneren, toen Huub tegen Palma inging, als verweer op wat Palma naar Lieke deed. dat het echt heel erg was. en dat toen de oorlog tussen Palma en Huub snel beslecht leek. beetje eng. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ja omdat toen haar huis was beklad |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: onder andere. maar daar heeft Huub zijn achterban niets mee te mnaken en Huub veroordeelde de aanval op Palma ook helemaal. uhuh, yep. NOT!!!!! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
weet ik ook wel maar ze moet ook uit het spel blijven |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2008 - 15:47 schreef johan13 het volgende:palma heeft geen keus, ze is al eerder bedreigt toen ze tegen huub was. ik ben geen favo van palma maar kan haar wel begrijpen, palma heeft ook nog een leven buiten de kooi. o ja en idereen het maar voor huub opnemen terwijl hij de laaste is die dat verdiendt en dan mike zo aan pakken omdat hij zich ermee zo bemoeien ze doen het allemaal toch ze hebben geen recht van praten dan toch ''?????? en dan zou palma mike juist moeten begrijpen mike hoeft die shit van huub niet te pikken en als ik mike was had ik huub zo gek gemaakt dat hij me wel zou slaan en weg met die kakkerlak huub |
|
|
|