BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "In De Gouden Kooi bestaan geen mensen..."

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 10 maart 2008 - 13:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "In De Gouden Kooi bestaan geen mensen..."

"Ik heb Mike precies gewaarschuwd over hoe het zit. Hij kiest er heel bewust zelf voor om hier zo rond te lopen en het spel te spelen", bemoeit ook Jaap zich met de discussie van Palma en Huub. Palma probeert hem nogmaals aan te spreken op zijn fatsoen en zijn menselijkheid. "In De Gouden Kooi bestaan geen mensen, alleen maar winnaars en verliezers", antwoordt Huub. Daarbij vindt de Oldenzaler dat hij al nobel genoeg is geweest door Mike aan te bieden hem met rust te laten als hij zich niet meer met het spel zou bemoeien. "Als hij niet akkoord gaat, ga ik hem alleen maar verder zieken tot hij flipt", lacht hij. Palma vindt het allemaal niet nodig en is echt bang dat het mis gaat. "Ik ga straks nog wel even met Brian praten...", zegt ze teleurgesteld.

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - maandag 10 maart 2008 - 16:13   quote  deeplink  
inderdaad kiest mike er zelf voor dus moet hij de conseqenties ook maar aanvaarden zo zielig is hij niet.en als het hem niet bevalt dan gaat hij gewoon de straat maar op,praats voor 10 verschuil je maar achter de rat met zijn skattie
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 10 maart 2008 - 16:30   quote  deeplink  
Alleen 1 die zo en enorm minderwaardigheidscomplex heeft asl Huub kan zo lang door blijven treiteren. jouw beurt komt nog wel. Huub. en dan echt jankend zonder hulp naar huis.
frans-06
 frans-06 - maandag 10 maart 2008 - 18:19   quote  deeplink  
daar staan jullie nog raar van te kijken wat huub nog in zijn mars heeft
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 10 maart 2008 - 22:34   quote  deeplink  
nul komma nul nul nul, enne oh ja uiteraard het is een nul.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "In De Gouden Kooi bestaan geen mensen..."

0.0049481