BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda vervangen

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 10 maart 2008 - 13:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda vervangen

Amanda's plaats in de kapsalon is ingenomen door Claire. Zij en Nicole zijn druk bezig met het creëren van een krullend kapsel voor de Tilburgse. Amanda heeft inmiddels al een andere bezigheid gevonden. Als een ware huisvrouw vraagt ze haar vriendje wat hij wil drinken en dan haalt ze het zingend en wel uit te keuken. Wat is het ook een droomvrouw, die Amanda!

bron: tien.tv
Soerabaja
 Soerabaja - maandag 10 maart 2008 - 16:01   quote  deeplink  
Niemand kan Amanda vervangen. Zo'n zwakzinnig type, daar is er maar één van.
frans-06
 frans-06 - maandag 10 maart 2008 - 16:03   quote  deeplink  
wat een huisvrouw is het toch he die mannie,was het glas wel schoon????een echte slons in plaats van een droomvrouw
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 10 maart 2008 - 16:34   quote  deeplink  
Liever een slonzige huisvrouw. dan een stoephoer.of callgirls. Amanda heeft tenminste maar 1 klant. en word daar zelf dagelijks wijzer van. ik heb noch Claire noch Lieke, noch de hoeren gelukzalig zien glimlachen na een beurtje van dat konijntje.
frans-06
 frans-06 - maandag 10 maart 2008 - 18:24   quote  deeplink  
al eens over nagedacht als je als kind van 12 rondloopt in een bondjas en met een taxi gereden word van kroeg naar kroeg ?en dansen in een club, juist ja dan ben je inderdaad een verkapte hoer
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 10 maart 2008 - 20:51   quote  deeplink  
en jij kan het weten.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 11 maart 2008 - 08:17   quote  deeplink  
he karrelak als jij noch interesse heb? ik heb weer vip kaarten dus jij mag mee deze keer op14-03in beilen22-03alphen aan de rijn 23-03 utrecht 29-03hoogwoud 30-03 mechelen30-03helmond,nou zeg jij nou maar eens dat ik niet aan jou denk?
janeke
 janeke - dinsdag 11 maart 2008 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2008 - 18:24 schreef frans-06 het volgende:
al eens over nagedacht als je als kind van 12 rondloopt in een bondjas en met een taxi gereden word van kroeg naar kroeg ?en dansen in een club, juist ja dan ben je inderdaad een verkapte hoer
een kind van twaalf een hoer bah ga je mond wassen of ben je net al+s huub een pedo
en amanda is inderdaad niet te vervangen clara heeft te weinig in haar mars om amanda te vervangen
frans-06
 frans-06 - dinsdag 11 maart 2008 - 08:38   quote  deeplink  
inderdaad ja, wou jij zeggen dat het niet zo is ,nou dan heb je het grotendeels van het hele gebeuren wel allemaal gemist,maar ja je bent weer op de hoogte,heeft u nog vragen?vraag het mona
janeke
 janeke - dinsdag 11 maart 2008 - 08:43   quote  deeplink  
je bent net zo zielig als huub en ik heb allang door fransje dat je gewoon een bluffert bent met terein en je bier en je bla bla groot praats maar mij hoef je over de kooi niets te zeggen ik stream vanaf dag een en elke dag ik heb trouwens een uitkering en werk zwart en doe in drugs dus hoef ik niet te werken
fransje ga je leugens ergens anders vertellen
want als dat alles is wat jij weet weet je geen moer
frans-06
 frans-06 - dinsdag 11 maart 2008 - 11:20   quote  deeplink  
nou janneke ik zou zeggen doe je best, en wanneer werk jij zwart je zit de gehele dag achter jou pc,ga jou zooitje maar eens opruimen dan doe je nog wat nuttigs,en huub een pedo dat zie jij verkeerd,de meiden bieden zich zelf aan behalve gaby die word er voor betaald dus wie is er een pedo?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda vervangen

0.0067000