BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Uitgaansverbod opgeheven

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 10 maart 2008 - 16:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Uitgaansverbod opgeheven

Huub vindt een brief op de deurmat gericht aan hemzelf. Hij roept de rest erbij en leest het voor. "Enkele weken geleden is u door het overtreden van de regels een volledig uitgaansverbod opgelegd. Door uw positieve instelling en gedrag wordt deze sanctie met plezier weer opgegeven. Vanavond gaat u daarom met uw mede-Miljonair, Brian, een heel speciaal optreden geven op een gala ten behoeve van het Emma Kinderziekenhuis. Huub, veel plezier vanavond met je optreden, hopelijk ben je het niet verleerd. De Gouden Kooi", luidt de boodschap. Iedereen reageert enthousiast, zelfs Brian en Amanda. "En alcohol?", vraagt Amanda. "Al zou mijn alcoholverbod ook worden opgeheven, dan leg ik hem mezelf op", antwoordt Huub koel. "Leuk dat ze De Gouden Kooi verbinden aan een Kinderziekenhuis", zegt Jaap serieus, maar vlak na zijn opmerking begint hij geniepig te lachen. "Je gaat geen zieke meisjes mee naar huis nemen hè?", vraagt Palma wat zelfs Huub een choquerende opmerking vindt. We zullen zien of Huub en Brian echt kindervrienden zijn.

bron: tien.tv
Decency
 Decency - maandag 10 maart 2008 - 23:26   quote  deeplink  
tino
 tino - dinsdag 11 maart 2008 - 08:57   quote  deeplink  
waar halen ze in godsnaam die positieve instelling van die kabouter vandaan.
Is een brandje stichten en duur meubilair verbranden in hun ogen positief.
Die kloothommel kan nooit positief zijn, loopt altijd te zoeken tegen wie hij zijn grote bek weer open kan trekken. EEN LACHERTJE, WEER DOORGESTOKEN KAART !!!!
tino
 tino - dinsdag 11 maart 2008 - 08:58   quote  deeplink  
hIJ LEGT ZICH ZELF WEL EEN ALCOHOLVERBOD OP, WAT EEN GROOTSPRAAK VAN DIE KIKKER.
Hij is nu al vergeten dat de alcohol hem via het rookgordijn werd gegeven...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Uitgaansverbod opgeheven

0.0063991