BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik heb je lach gemist!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 10 maart 2008 - 18:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik heb je lach gemist!"

Brian zoekt Mike op die wat doelloos op de bank aan het hangen is. "Ik heb je lach gemist de laatste paar dagen!", opent Brian het gesprek. Natuurlijk doelt Brian op de kwestie Huub en Mike. "Begrijp je dat ik er niet tussen spring?", vraagt de Antilliaan aan zijn maatje. "Ik wil me niet weer een boete veroorloven en zeker niet nu 22 mei zo dichtbij komt", beargumenteert Brian zichzelf. Mike begrijpt zijn maatje volkomen en de twee analyseren hoe nu verder te gaan.

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - maandag 10 maart 2008 - 19:15   quote  deeplink  
ja zeker mike was zeer aangedaan vind je het gek met zo,n engerd door hem zou hij zijn baan ook weer verliezen nou ik hoop van ganzen dat mike nog beter teregt kom als dat vuil vies ventje het is mike zeer gegund van vele mensen hij was zo blij in de kooi maar de laatste week zou hij volgens mij het liefst heel de dag huilen zo droevig zag hij eruit laad die jongen met rust huub
tino
 tino - dinsdag 11 maart 2008 - 09:01   quote  deeplink  
huubje kan er niet tegen als hij genegeerd wordt en geen ruzie kan maken, dan gaat hij janken
frans-06
 frans-06 - dinsdag 11 maart 2008 - 11:40   quote  deeplink  
mike jankt om een ding dat is zijn hond, en verder mike je bent maar te gast, dus bemoei je niet met het spel wie kaatst kan de bal verwachten mike, zo is het en niet anders
tino
 tino - dinsdag 11 maart 2008 - 12:00   quote  deeplink  
je kunt beter om een hond janken dan gaan zitten janken omdat je je zin niet krijgt of niet van iemand kan winnen of alcohol-traantjes laten zoals de kabouter

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik heb je lach gemist!"

0.0046598