|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Laatste waarschuwing?
Gastkok Erwin heeft zijn werk grotendeels gedaan en iedereen behalve Claire, die nog steeds sidekick speelt, heeft zich aan tafel verzameld. Al snel laait de discussie weer op tussen Mike en Huub. De gastspeler vraagt zich nog steeds af wat Huub toch tegen hem heeft. "Ik heb nog nooit een actie tegen jou ondernomen!", roept Mike. "Nou, de avond waarin ik al mijn sancties heb gekregen, daar heb jij een hele grote rol in gespeeld. Al blijf ik daar zelf natuurlijk voor verantwoordelijk", relativeert Huub zichzelf. "Maar jij doet nu heel erg mee in het spel en ik denk niet dat jou dat ten goede gaat komen", gooit hij erachter aan. Nou, je bent gewaarschuwd, Mike!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
Mike! gooi die kabouter het hek over wat denkt het wel |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
anders breek al zijn botten maar hij verdiend het de gluiperd |
|
|
|
|
tino
|
|
|
zet hem in een tuincentrum tussen de andere kabouters, misschien vindt hij daar iemand die hem leuk vind. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
waar bemoeid die zwerver zich mee |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hij verdedigd zichzelf tegen een heel NAAR kereltje. Je kunt vragen in nederland :"wie is Huub", dan krijg je als antwoord : Een heel klein k"tkereltje met een hele grote bek. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
beter een klein kereltje met een grote bek, dan een grote kerel{ wat heet} die achterbax is en een anderde boel laat opknappen en het zelf niet aan durft dus wat is wijsheid |
|
|
|
|
tino
|
|
|
huubje laat toch ook alles voor hem opknappen en doet zelf niets als schelden en janken |
|
|
|