BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mama op de koffie!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 10 maart 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Mama op de koffie!

Er komt een auto de oprijlaan oprijden en Huub komt blij het bordes afgelopen. "Hé moeders!", roept hij wanneer inderdaad zijn moeder de auto uitstapt. "Hé kind!", lacht Carla. "Wat zijn je haren kort, man!", roept de Oldenzaler uit, wanneer hij zijn moeder eens goed onder de loep neemt. "Kan je het volhouden?", vraagt Carla, waarop Huub zegt dat het prima gaat. "Wil je de afwas even doen?", lacht Huub naar zijn moeder. Nou, hartelijk welkom, Carla!

bron: tien.tv
bonnie300
 bonnie300 - dinsdag 11 maart 2008 - 08:59   quote  deeplink  
het lijkt sperkend op elkaar
tino
 tino - dinsdag 11 maart 2008 - 09:07   quote  deeplink  
maar wel van verschillende vaders, al heeft ze niet van die uitpuilende vissen-ogen
frans-06
 frans-06 - dinsdag 11 maart 2008 - 11:34   quote  deeplink  
maakt niet uit als je maar van je kinderen houd,zijn ouders laten hem tenminste niet vallen als een baksteen,en staan nog steeds achter de beslissing van hun zoon zo hoord het en niet anders
tino
 tino - dinsdag 11 maart 2008 - 12:02   quote  deeplink  
alleen laat hij zijn moeder wel degelijk vallen en scheld haar ook voor alles en nog wat uit..
frans-06
 frans-06 - dinsdag 11 maart 2008 - 12:21   quote  deeplink  
maar tino hij houd wel veel van haar en daar gaat het om
tino
 tino - dinsdag 11 maart 2008 - 13:31   quote  deeplink  
wie zegt dat, Huub ? daar geloof ik dus geen snars van, met die woorden strooit hij alsof het sinterklaas is, denk maar aan Lieke, was nog geen week weg en hij houdt al weer zielsveel van Clair, Hedda komt op bezoek en hij houdt van haar, zelfs van Gaby en Eric houdt hij
frans-06
 frans-06 - woensdag 12 maart 2008 - 08:14   quote  deeplink  
brian hield ook van tamara, en gelijk van nena die had ook maar net haar hielen gelicht toen hij met amanda plat ging ,dus wat is het verschil
tino
 tino - woensdag 12 maart 2008 - 09:04   quote  deeplink  
frans, vergelijken tussen Huub en Brian voor wat het verleden betreft, heeft geen zin, ik zie wat Brian nu doe en wat Huub nu uitspookt, daar is dus een wezenlijk verschil tussen.Zolang als ik kijk is het "woord" van Huub niets waard en liegt en bedriegt hij zoals het hem uitkomt, het tegengestelde als iemand hem iets aan doet wordt hij kwaad, vulgair, hysterisch of gaat janken, dat is wel degelijk een groot verschil.Je kunt zeggen Brian behandelt Amanda ook niet goed, maar zoals jouw Huub vrouwen behandelt, daar kan niemand een goed woord voor over hebben.
janeke
 janeke - woensdag 12 maart 2008 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 - 08:14 schreef frans-06 het volgende:
brian hield ook van tamara, en gelijk van nena die had ook maar net haar hielen gelicht toen hij met amanda plat ging ,dus wat is het verschil
het verschil is dat toen brian de kooi in ging hij niets meer met tamara had tamara was toen al een ex
en brian en nena was nog niets nena deed alsof ze brian
niet wou overdag en savonds nam ze hem stiekem in de tuin met mededeling ik vermoord je als je wat zegt nena was degen die brian aan het lijntje hield
en niet andersom
brian heeft niets te maken met huub en zijn moeder
je ziet toch duidelijk verschil als brian en moeder samen zijn het respect druipt ervan af wat je niet van huubje kan zeggen
hij houd zoveel van zn moeder
maar zet haar steeds verschut .
janeke
 janeke - woensdag 12 maart 2008 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 - 09:04 schreef tino het volgende:
frans, vergelijken tussen Huub en Brian voor wat het verleden betreft, heeft geen zin, ik zie wat Brian nu doe en wat Huub nu uitspookt, daar is dus een wezenlijk verschil tussen.Zolang als ik kijk is het "woord" van Huub niets waard en liegt en bedriegt hij zoals het hem uitkomt, het tegengestelde als iemand hem iets aan doet wordt hij kwaad, vulgair, hysterisch of gaat janken, dat is wel degelijk een groot verschil.Je kunt zeggen Brian behandelt Amanda ook niet goed, maar zoals jouw Huub vrouwen behandelt, daar kan niemand een goed woord voor over hebben.
zo is dat een verschil van hel en hemel
frans-06
 frans-06 - woensdag 12 maart 2008 - 10:26   quote  deeplink  
je kan nu eenmaal geen appels met peren vergelijken
tino
 tino - woensdag 12 maart 2008 - 10:30   quote  deeplink  
doe het dan ook niet, frans

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mama op de koffie!

0.0050630