BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap lobbiet eindelijk bij Claire

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 00:23   quote  deeplink  
Jaap en Claire in gesprek. Jaap spreekt uit dat Huub niet het alleen recht heeft de eindstreep te bepalen. Dat wanneer Huub weh zou zijn, zij nooit elkaar kunnen wegstemmen, omdat ze dan beide de klos zijn, de switcher op zijn best.
Claire lijkt niet overtuigd. aan de andere kant, geeft het Claire wel te denken.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 00:34   quote  deeplink  
Jaap dringt door tot Claire, Omdat Jaap realist is, totaal geen gevoel maar berekenend uitlegt, dat Huub als de fucking Keizer rond loopt, en wat gebeurd er met keizers? is zijn volgende vraag. Hij beantwoord hem zelf, die worden een koppie kleiner gemaakt. Als ik moet kiezen tussen 1 miljoen euro en vriendschap, ( houd zijn handen omhoog als een soort weegschaaltje, paar weken niet neuken? 1 miljoen euro? Bij Claire gaan de gedachten als een wervelwind door haar hoofd.de kreukels veraden haar, en Jaap! zij veraad jou, het eerste wat Claire straks verteld aan Huub ? is jouw plan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 maart 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Nou Jaap voor je tv momentje, heb jij je beroerd aangekleed zit met open badjas en een lichtblauwe onderbroek wijdbeens voor Claire.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 00:52   quote  deeplink  
Jaap stelt, ik kies niet voor jou ik kies niet voor Huub ik ben egoistisch en ik denk alleen aan 1 persoon, namelijk aan Jaap.Bij Huub kies ik voor 50% kans op de finale met zijn 4en. of ik stem voor 100% met Claire in de finale. Hij vreest dat Claire alleen maar denkt aan haar gevoel en dat het gevoel van Huub en Claire echt is, Claire vraagt waarom hij een twinkeling in zijn ogen krijgt wanneer zij dit uitspreekt.Jaap weigert een tegenwoord, maar zegt tot slot wel, jij gaat het zo zuur krijgen.Jaap stelt de streamers en Claire een vraag, als er iets niet klopt aan mijn logica? stuur mij een brief, waarop Claire zegt of aan mij? laatste advies van Jaap. laat mijn logica niet uit je kop neuken, nou Jaap dit is het beste advies wat ik je in heel jouw goudenkooi jaar heb horen geven.Maar vrees voor jouw ondergang. Claire staat veel te veel onder invloed van Huub, het leuke hieraan is wel, dat Huub nu ook reden heeft om zich zorgen te maken, en dat is alles wat Jaap wilde bewerkstelligen. way to go Jaapie.Huubs ego trekt het niet dat Claire ook maar met de gedachten speelt aan een wegstemmen van Huub, en Jaap heeft hier mooi op in gespeeld.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 01:10   quote  deeplink  
10 minuten later zien we Claire nadenkend uiteraard met de onvermijdelijke sigaret nadenkend aan de eethoek zittend.Calculerend. hopend op een verlossende woord van Huub? Of kiest Claire eieren voor haar geld? en speelt zij samen met Jaap, Huub eruit. De vrouw van de niet al te lange relaties.het is 4 minuten voor 1, en Claire maakt zich klaar om ook haar bedje op te zoeken, het konijntje kom maar wiebelen bed. In de slaapkamer zien wij een onrustig slapende Mike en een in diepe slaap liggende Amanda. Claire is nog te onrustig en ruimt wat kleding op, Tijd aan het rekken Claire? en daar gaat het hek al open van de kooi, en komt Koning keizer admiraal terug van zijn uitstapje met Brian, en het gezamelijk optreden. beide een prachtige bos bloemen in de hand. Huub loopt direct naar beneden, met zijn bos bloemen en toont vol trots de poster van het optreedgala.Rap verteld hij dat hij 1 meisje een tongzoen gegeven heeft. dan komt Brian na AManda een liefdevolle kus te hebben gegeven terug naar boven. Huub zoals altijd het hoogste woord. ZIj waren de hoofd-atraktie. het was kortom cool! Brian verteld dat samen met huub dat er 1 man erg negatief was, die Huub het publiek introk, en Huub vond dat hij alle recht had, die vent op zijn bek te slaan. Maar dat hij zich een gesprek herinnerde,nooit boos te worden. dat wat je ook doet, wel je grenzen aangeven maar nooit boos te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 maart 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 01:17   quote  deeplink  
Nadat brian nog even tussen neus en lippen door vermeld dat Huub heeft staan tongen met een meisje waarop Huub gelijk vermeld, dat weet ze allang. word er over heen gebabbeld, maar Claire zie je gelijk een face trekken en steviger aan haar sigaret tekken, Oh boy Huub. Jaap zijn woorden, geef je nu wel een ietwat andere kijk erop. gelukkig kan zij Brian vertellen dat dit een afspraak is/ was, het is de adrenaline van het optreden toch? Claire?

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 11 maart 2008 - 01:19   quote  deeplink  
Het is toch niet te geloven dat Claire dat weer gewoon goed vindt (dat Huub heeft lopen tongen met iemand op het podium)
Zouden ze zogenaamd vantevoren hebben afgesproken maar ik geloof er niets van...

Dat wordt janken vannacht onder de dekens...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 01:21   quote  deeplink  
Nou gelukkig Claire snapt waarom dit gebeurd, en daarom zit ze er ook niet zo mee, welnee Claire Huub neukt het je wel weer uit je kop. Goed dat het leuk was, geeft Claire nog even aan Brian mee.Het was echt hartstikke leuk geeft Huub aan, Claire vraagt of Huub nog even mee gaat onder de douche, ( kan ze je op je flikker geven)

Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 01:27   quote  deeplink  
Nog een leuk nieuwtje Dennis is helemaal uitgejouwd in Hoorn,hij is daar met glazen bier bekogeld. en aangezien dat Dennis woensdag op bezoek komt, trekken de bewoners de T.shirts aan, van ik ben de vader, snode plannen tegen Dennis. want Huub en Brian gaan hem in de val lokken met hem vragen te stellen over zijn optredens,

Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 01:28   quote  deeplink  
jaap is goed op dreef he boudewijn?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 11 maart 2008 - 01:32   quote  deeplink  
Jaap is geweldig :)
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 01:34   quote  deeplink  
Huub heeft geen haast om Claire in de douche te vergezellen, hij gaat eerst nog even langs de paardjes maakt nog een praatje met hen ( vrij kort) en gaat dan weer terug naar binnen, gaat op zijn gemak zijn tandjes poetsen, Claire zegt nog wat, niet te verstaan is, jammer genoeg, Brian is inmiddels ook weer in de slaapkamer, dus word bonje onder de dekens?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 01:34   quote  deeplink  
You must love the night shift.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 01:50   quote  deeplink  
Het hele gesprek met Jaap zakt weg in het lul verhaal van Huub, dat hij zegt, in het publiek alles valt het in het niets bij anderhalf miljoen euro, de enige waarheid die hij verteld vannacht. Huub legt Claire nog maar eens uit, waarom hij het niet leuk vond dat ze niet naar zijn moeder kwam, Claire zegt zijn moeder te willen bellen, waarop Huub zegt dat het niet nodig is. ( het zal huubs moeder een boei zijn. Hij vind het leuk dat zijn moeder zich nergens mee bemoeit, natuurlijk Huub.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 02:09   quote  deeplink  
Nou dat duurde echt lang Claire totdat je Huub vertelde van het gesprek met Jaap, al geef jij je eigen draai eraan. Spannend, dit is je eerste goede zet, in heel het spel, of het je gaat lukken is een tweede, maar probeer het maar. Niet om jou hoor Huub, echt niet, moet je zeggen tegen een paranoide idioot. die is vanzichzelf al wantrouwig. Ik hoop dat je weet wat je doet zegt Huub. Haha, gaan we weer dreigen Huubje? mij maakt het niet uit, je weet wat ik met twijfel doe he? houdoe zegt Claire, het gedagje in het brabants, toch stof tot nadenken Huub? zeker nu Claire verteld zelf dit gesprek te zijn aangegaan. Huub gelooft haar niet, Mooiiiiiiiiiiiiii

Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 02:11   quote  deeplink  
Vertel Huub maar alles Claire, het leek toch echt heel even, dat je wel een slimme meid was. NOT! je deed het goed, tot je alles vertelde, wat een grrr @#$! &^%$ @#$%, Huub net als Jaap denkt alleen aan $$$$$$$$.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 02:20   quote  deeplink  
Het spijt mij het is nu 2 uur 17 in de ochtend en zoveel stommiteit is voor mij te veel op dit tijdstip. want mevrouw verklaart Huub nogmaals dat haar loyaliteit bij hem ligt, Huub waarschuwt Claire nog maar eens, vraag maar aan Lieke dit kan heel verkeerd uitpakken, als ik dit had gehoord van een streamer, dat jij Bij Jaap had gelobbiet, dan ben je de sjaak. vraag maar aan Lieke, dat begrijp ik niet ik ben toch eerlijk zegt Claire, Huub zegt, ja maar Jaap had mij dit vanmiddag al verteld, Nou Claire ga jij eens verder spelen in de fabeltjeskrant, Dit is iets te veel stommiteit, zelfs voor een blondje uit Tilburg.

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 11 maart 2008 - 03:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 - 02:09 schreef Xanne het volgende:
howdo zegt Claire, het gedagje in het brabants,
Het is houdoe :)

(of houje als je iets meer richting Gelderland gaat)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 maart 2008 door Boudewijn --
reetje 076
 reetje 076 - dinsdag 11 maart 2008 - 04:50   quote  deeplink  
zie je clair weg stemmen die huub volgende keer brengt hij er een mee led maar op
reetje 076
 reetje 076 - dinsdag 11 maart 2008 - 04:57   quote  deeplink  
clair toch je vind dit weer goed ga toch buiten spelen ze trekken hem ook al in het publiek mensen met verstand denk ik maar en huubje slaad er gelijk op los clair vandaag maar 60 sigaretjes goed voor je en vooral huubje gelijk geven he
mc-bjorn
 mc-bjorn - dinsdag 11 maart 2008 - 08:08   quote  deeplink  
Die claire is echt echt echt een stom wijf als mijn vriendin zoiets kreeg te horen he dat ik met iemand anders had getongd dan was het niet zoals claire oohh vergeef je wel claire is echte een stomme trut
janeke
 janeke - dinsdag 11 maart 2008 - 08:47   quote  deeplink  
clara heeft geen zelfvertrouwen ze is schaamteloos waardoor ze lief lijkt maar ook dat is ze niet want had ze mike anders behandeld
clara is voor mij neit iemand waarvan je zegt o wat lief
o wat onderdanig en haar hele houding is er naar met die lange slungel armen
ze heeft huub beloofd hem te laten winnen
als huub haar meeneemt naar de finale
tino
 tino - dinsdag 11 maart 2008 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 - 01:10 schreef Xanne het volgende:
10 minuten later zien we Claire nadenkend uiteraard met de onvermijdelijke sigaret nadenkend aan de eethoek zittend.Calculerend. hopend op een verlossende woord van Huub? Of kiest Claire eieren voor haar geld? en speelt zij samen met Jaap, Huub eruit. De vrouw van de niet al te lange relaties.het is 4 minuten voor 1, en Claire maakt zich klaar om ook haar bedje op te zoeken, het konijntje kom maar wiebelen bed. In de slaapkamer zien wij een onrustig slapende Mike en een in diepe slaap liggende Amanda. Claire is nog te onrustig en ruimt wat kleding op, Tijd aan het rekken Claire? en daar gaat het hek al open van de kooi, en komt Koning keizer admiraal terug van zijn uitstapje met Brian, en het gezamelijk optreden. beide een prachtige bos bloemen in de hand. Huub loopt direct naar beneden, met zijn bos bloemen en toont vol trots de poster van het optreedgala.Rap verteld hij dat hij 1 meisje een tongzoen gegeven heeft. dan komt Brian na AManda een liefdevolle kus te hebben gegeven terug naar boven. Huub zoals altijd het hoogste woord. ZIj waren de hoofd-atraktie. het was kortom cool! Brian verteld dat samen met huub dat er 1 man erg negatief was, die Huub het publiek introk, en Huub vond dat hij alle recht had, die vent op zijn bek te slaan. Maar dat hij zich een gesprek herinnerde,nooit boos te worden. dat wat je ook doet, wel je grenzen aangeven maar nooit boos te worden.
Die kabouter had best mogen beginnen, dan had hij zijn portie wel thuis gekregen, weer een nieuwe theorie van hem, die niet langer als 5 minuten zal duren, nooit boos worden.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 15:45   quote  deeplink  
exact Tino.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap lobbiet eindelijk bij Claire

0.0060908