|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire wordt aangevallen...
Amanda en Brian vragen weer vol verbazing hoe Claire zo koeltjes om kan gaan met het zoenincident van gisteravond. "Als je aan het optreden bent en er staan allemaal meisjes om je heen dan begrijp ik het wel, daar word ik niet boos over", zegt Claire. Huub vertelt dat als hij op het podium staat er zoveel adrenaline door hem heen gaat dat dat soort dingen gebeuren. "Ik begrijp hem wel, maar jou niet", zegt Brian fel. Ook Nienke mengt zich in de discussie. "Claire vertelde mij gister in de uitzending dat Huub heel lekker zoent, dus ze gunt anderen dat plezier ook gewoon", lacht ze. "Het is maar zoenen, je weet hoe ik over zoenen denk. Hoeveel meisjes heb ik al niet gezoend tijdens optredens terwijl ik met Claire was?", verdedigt Huub zichzelf. Tja...
Het sarcasme druipt ervan af!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach clair het is jou probleem ,laat die snol amanda naar zich zelf kijken heeft ze meer dan genoeg,heel amsterdam en omstreken is er over heen geweest dus waar maakt zij zich druk om? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dom blondje, vooral niet toegeven dat je het wel rot vind, vooral Keizer Huub niet provoceren, dan wordt huubje weer boos.... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee skattie luisteren naar papa anders word hij weer paranoia |
|
|
|