BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een Huub of een Lieke doen...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 29 december 2007 - 21:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Een Huub of een Lieke doen...

Als een kandidaat in Idols de volgende uitspraak doet: "Het maakt me niet uit wat de jury vindt, ik heb heel veel fans die achter mij staan", lachen en joelen de Miljonairs keihard. "Hij doet een Huub! Hij doet een Huub!", roepen zowel Jaap als Brian over de uitspraak. Maar Huub slaat terug. Als een andere kandidaat zegt: "Er is geen concurrentiestrijd, ik vind het gewoon leuk om hier te zijn", dan reageert Huub meteen. "Dat had een uitspraak van Lieke kunnen zijn! Ze deed een Lieke!", gilt de Oldenzaler. Zou Lieke dan straks op haar beurt iemand 'een Amanda' of 'een Jaap' horen doen?

bron: tien.tv
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 december 2007 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 - 21:00 schreef Headliner het volgende:
Villa Vandaag: Een Huub of een Lieke doen...

Als een kandidaat in Idols de volgende uitspraak doet: "Het maakt me niet uit wat de jury vindt, ik heb heel veel fans die achter mij staan", lachen en joelen de Miljonairs keihard. "Hij doet een Huub! Hij doet een Huub!", roepen zowel Jaap als Brian over de uitspraak. Maar Huub slaat terug.
wat toevallig... nou net die Idols kandidaat (Ollie) is eruit gestemd door het publiek!

een voorbode voor Huub??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een Huub of een Lieke doen...

0.0048270