BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire neemt Huub in vertrouwen

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 14:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Claire neemt Huub in vertrouwen

Claire vertelt Huub in de tuin dat ze gisteren een gesprekje heeft gehad met Jaap waarin hij voorstelde samen te spannen tegen Huub. "Hij irriteert zich aan veel dingen die jij zegt en hij wil voor de zekerheid gaan", gaat ze verder. "En wat vond jij daarvan?", vraagt Huub. "Ik kan niet bij hem, en waarom zou ik hem vertrouwen? Het komt op mij over als één grote act", antwoordt Claire. "Ik ben in de veronderstelling dat Jaap onder geen beding mij eruit stemt", zegt Huub dan resoluut. "Nou, ik weet het niet. Het kwam echt over op mij, er waren momenten dat ik dacht, het is een act, maar er waren ook momenten dat ik dacht, dit is echt. Hij kiest altijd voor zichzelf, en voor zijn eigen positie hierin. Het zal nooit Jaap en Claire worden, dan zal het Jaap tegen de rest worden", spreekt Claire uit. Huub geeft zijn vriendinnetje het advies om op haar gevoel te vertrouwen. Slim Huub, Claire voelt natuurlijk meer voor jou.

bron: tien.tv
bonnie300
 bonnie300 - dinsdag 11 maart 2008 - 21:05   quote  deeplink  
Claire a dommer dan dom

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire neemt Huub in vertrouwen

0.0040650