|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Roeren of hoeren?
Huub gaat zo beginnen met koken, maar ruimt eerst vrolijk de keuken nog even op. "Kan ik iets doen?", vraagt Claire als ze zich bij hem voegt. "Gewoon erbij staan, mooi zijn", vertelt Huub haar. "Roeren?", probeert de Tilburgse. "Hoeren?", vraagt Huub verbaasd. Dat mag van hem wel, een beetje hoeren. "Ga dan maar achter een raam staan, dan krijgt Amanda toch nog gelijk", pest hij haar. "Nou...", antwoordt zij geƫrgerd. Gelukkig zegt haar vriendje dat hij maar een grapje maakt. Claire concludeert maar gewoon dat hij zin heeft in seks. Dat zal ons in ieder geval niets verbazen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Maar eerst de post lezen met zijn drieen want Hub moet en zal alles lezen wat Claire krijgt. Misselijk makende kwallerige kabouter. En zijn zogenaamde fan's begrijp ik ook niets van. Zo'n kind gun je zelfs geen fanta. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
En daar gaat hij. Nu wordt Claire haar vader aangevallen door Huub vanwege een brief. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Claire haar familie doet niets goed maar Claire is flink over de scheef gegaan als ze grimeles heeft als Huubs moeder langskomt...
ja ja, Huub kan ze wel verzinnen in zijn voordeel! |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
als ik Claire haar moeder was haalde ik er gister uit inplaats van morgen wat staat dat kind toch voor gek en haar fam ook met die huub die haar gebruikt voor zijn spel |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Helemaal mee eens bonnie. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker staad ze voor gek en haar fam. kan het allemaal lezen en zien ik moet er niet aan denken hoe hij met je dochter omgaat ik zou alles op alles zetten als mijn dochter met zo,n vies kabouwtertje om ging |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Respect is dat smerig ventje nou eenmaal nooit gehad, zelfs niet voor dieren, dat zegt genoeg. Neem hem in de tang en hij gaat janken....klein,klein kleutertje |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
en ze heeft die sex echt niet gehad hoor van eenzaamheid inslaap gevallen claire is echt toppunt van zoombie |
|
|
|