BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Kleine meid Claire

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 20:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Kleine meid Claire

Claire heeft een brief van haar vader gekregen, waarin hij vertelt dat haar mond open zal vallen als ze uit de Villa komt. Huub is het daar totaal niet mee eens en vindt dat ze buiten de Kooi geen mening kunnen hebben, omdat ze daar geen idee kunnen hebben. Hij zegt dat haar vader z'n mond open zal staan als ze eruit komt. "Toch?", vraagt hij nog wel voor bevestiging aan Claire, die nadenkend ja zegt. "Het getuigt ervan dat hij jou heel laag inschat", vervolgt Huub, maar hij besluit zich een beetje in te houden, omdat hij ziet dat zijn vriendin steeds stiller wordt. "Wij spelen hier het spel en hoe graag jou familie het ook zou willen, zij spelen het spel niet voor je", maakt hij nog wel even duidelijk. Claire zegt dat zij nog steeds het kleine meisje van de familie is. "Het enige wat ze willen doen is mij beschermen", vertelt ze. Huub vertelt dat ze al een grote meid is, die al prima voor zichzelf kan zorgen. Tot nu toe leeft Claire nog wel, ja...

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - dinsdag 11 maart 2008 - 20:31   quote  deeplink  
ja Huub nu hoor je het weer ze hebben gelijk haar ouders lezen ook wat ze nu ook allemaal van jou lezen en hou er rekening mee ze zie alles en terecht maar mag niet van huubje he alles moet naar zijn zin iedereen kan toch zien dat je clair gebruikt deed je ook bij lieke die was verstandig ik hoop ook clair doe aub je ogen goed open en snel je wordt gebruikt stop met huubje laat hem vallen en snel
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 11 maart 2008 - 20:40   quote  deeplink  
In Claire was diegene die geen respect toonde naar Huubs moeder omdat ze grimeles had???

oh oh oh wat een zelfreflectie heeft hij toch!
bonnie300
 bonnie300 - dinsdag 11 maart 2008 - 20:59   quote  deeplink  
ja clair doe je ogen open en je wordt gebruikt stop!!!!!
met huubje laat hem vallen en ga snel met jaar door
stem dat kereltje weg
hij gebruikt je en set je tegen je eigen famlie op
doe JE OGEN OPEN meidje en wel nu voor het te laat is en je
jaren lang zegt ooooooooooo wat was ik toch stom
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 12 maart 2008 - 05:07   quote  deeplink  
ja als ze haar ogen niet open doet zal ze er jaren spijt van hebben en vooral zeggen o wat was ik stom nou clair doe ze open en het kan als je samen met jaap speelt en zet die kabouter kei hard op de stoel en weg is ie niet over nadenken maar keihard doen niet op je gevoel ingaan zo hij zegt want hij neemt je in de maling want jij bent verlieft maar hij niet op jou hoor meisje pas op speel het spel in plaats van gevoel want als hij echt verlieft op je is komt hij naar de kooi naar je toe dat zal hij niet doen hoor mischien voor een nacht als ie dronken is dus ogen wijd open clair
tino
 tino - woensdag 12 maart 2008 - 09:27   quote  deeplink  
Oh, wat ben ik stom heeft Claire al een keer uitgeroepen en twee dagen later was het weer Huubje dit en Huubje dat, ze is niet voor verbetering vatbaar, die breedbekkikker heeft haar volkomen onder de duim onder het mom van liefde. Laat me niet lachen...
janeke
 janeke - woensdag 12 maart 2008 - 09:30   quote  deeplink  
claire speelt kruidje roer me niet niets lief
huub mag wel uitkijken
of zal clara zonder slag of stoot het kaas van haar brood laten eten
wat doet ze in de kooi dan
vullen met gebakken lucht ahahahaahh
tino
 tino - woensdag 12 maart 2008 - 09:44   quote  deeplink  
vullen met vervuilde lucht zul je bedoelen, janeke. Ze zit als opvulsel en als behoefte-bevrediger (seksje en alcohol) voor de kabouter.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 12 maart 2008 - 12:22   quote  deeplink  
Laat pappa haar nu maar snel ophalen, dah snapse vast wel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Kleine meid Claire

0.0052001