BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik zit liever een week eerder thuis"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 11 maart 2008 - 22:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik zit liever een week eerder thuis"

Huub gooit het plan van een vervroegde ontslagronde erin. Brian ziet het niet zo zitten, want die denkt dat er dan nog niemand uitgaat en het dus een weggegooide ronde is. "Een eerste ontslagronde kan gaan werken", zegt Amanda. "Sterker nog, die gaat werken", spreekt Huub zeker uit. "Ik heb zoiets, ik zit liever een week eerder thuis, als jullie me toch gaan backstabben, kan ik beter een week eerder gaan snabbelen", lacht Jaap. Huub is het hier mee eens. Amanda vindt het wel een goed plan om met z'n allen Sterren Dansen Op Het IJs te doen, wie kan het beste een show neerzetten? Echt duidelijkheid ontstaat er nog niet...

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - woensdag 12 maart 2008 - 08:41   quote  deeplink  
Zou Huub voelen dat hij gaat verliezen?
tino
 tino - woensdag 12 maart 2008 - 09:36   quote  deeplink  
hij doet het in zijn broek....
lisbeth
 lisbeth - woensdag 12 maart 2008 - 12:31   quote  deeplink  
ja echt wel.hahahahahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 12 maart 2008 - 12:59   quote  deeplink  
Ik vrees dat wanneer Huub de hint krijgt dat Clire hem eruit zou kunnen stemmen Claire toch net iets eerder thuis zit dan Huub. en dat zou het eerlijkste zijn, maar over eerlijkheid gesproken zoals de setting was toen men erin ging kan alleen Brian de winnaar zijn die zit het langst om nu een spelltje sherades te gaan spelen voor de eind poet kunnen ze net zo goed mee doen aan weekend miljonairs toch?
lisbeth
 lisbeth - woensdag 12 maart 2008 - 15:08   quote  deeplink  
Ja, het komt er nu op aan wie de laatste loodjes kan doorstaan. En dan is Brian volgens mij ook de winnaar als hij er 22 mei nog zit. Anders zou het niet eerlijk zijn.
Maar er is al zoveel oneerlijk geweest dus je weet het nooit. Ik zou toch graag wat actie zien zoals Lieke even terug of Natasia,lijkt me leuk. Dan gaan er wel een paar stijgeren volgens mij.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 12 maart 2008 - 15:22   quote  deeplink  
wat dacht je van Natasia en Lieke samen tegen Huub. o men lig nu in een scheur, maar Natasia zal wel even niet door gaan vrees ik
lisbeth
 lisbeth - woensdag 12 maart 2008 - 18:22   quote  deeplink  
jammer
jetje
 jetje - donderdag 13 maart 2008 - 07:41   quote  deeplink  
Dennis krijgt straf, of weet ik veel hoe je dat noemt als hij wat sloopt.. en wat doet Huub, die sloopt en sloopt en sloopt en sloopt... Gooi hem er toch uit.... Producers gooi Huub eruit.. Het is niet eerlijk na wat hij alemaal heeft geflikt.. Je kan het niet maken hem erin te laten..
tino
 tino - donderdag 13 maart 2008 - 08:46   quote  deeplink  
De kabouter mag alles, slopen, vulgair zijn, stiekum alcohol drinken(ondanks verbod)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik zit liever een week eerder thuis"

0.0042760