|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Haat-liefde tussen Brian en Amanda
De afgelopen nacht is Brian weer uitgevallen tegen Amanda over haar alcoholgebruik. Vorige week is het ook al uit de hand gelopen en eindigde een dronken Amanda bij Jaap in de jacuzzi die haar voeten begon te likken. Brian wil dat zijn vriendinnetje scherp blijft in deze kritieke fase van het spel. Toen de Amsterdamse gisteren weer wat glaasjes voor zichzelf had ingeschonken ging Brian de confrontatie weer aan. Hij schoot uit zijn slof toen Amanda slechts begon te lachen om zijn tirade. Later die avond hebben ze het uitgepraat. Dit keer was het Brian die rustig bleef en Amanda die boos werd. Ze vindt het verschrikkelijk dat haar vriend haar zo de les leest, maar ze biedt ook haar excuses aan dat ze op zo'n nare toon tegen Brian heeft gesproken. Zou hun relatie 22 mei halen als het zo door gaat?
Nu lijkt alles weer koek en ei!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
schijn bedriegt,amanda heeft iets te zeiken over huub zijn drank probleem ,maar amanda jij kunt er ook niet van buiten hoe heb jij jou weer gedragen in de jacussi,je bent en blijft een del ,het spreekwoord zegt drank in de kan is wijsheid in de man |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik snap dat zuipen van iemand die zo jong is sowiezo niet, en best antiek, ik weet het, maar voor een meisje al helemaal niet. kom op zeg, je zet jezelf en je omgeving voor schut maar dat hebben we al veel vaker gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik kreeg toch echt de indruk dat Amanda in Nienke een bedreiging zag. ze voelde zich het derde wiel aan de wagen, althans zo zag het eruit. het klikte net iets te gezellig tussen Brian en Nienke kreeg ik de indruk.. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nou nienke als dat zo is doe jou best |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: lekker gun jij die nienke iemand die zijn vriendin afranst dan? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
izzie ze stellen toch ook alles in het werk bij huub en clair ,b.v lieke uitnodigen ,gaby,en die andere vriendin van huub ik kan ff niet op haar naam komen,ze doen het zelf toch ook,wie kaatst kan de bal verwachten |
|
|
|