|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Rijbewijs gezocht!
Voor Huub en Amanda is het vandaag een speciale dag. Eindelijk worden de rijlessen doorgezet. Huub gaat aan de slag voor zijn motorrijbewijs en Amanda gaat op weg met de auto. Vooral de Amsterdamse vindt het allemaal erg spannend en ze heeft zo ook haar redenen om er wat haast achter te zetten. "Ik kan straks niet meer met de bus of met de trein als ik hier uit ben, dus ik moet wel", vertelt ze enthousiast aan huishouder Thijs. "Ik ben wel echt superblij als ik het heb!", vervolgt ze. Thijs heeft ook net zijn rijbewijs binnengehaald, dus de twee hebben genoeg te bespreken. Amanda maakt zich alleen nog zorgen om het weeralarm dat is uitgebracht, dat zou volgens haar wel eens een slecht voorteken kunnen zijn!
Weeralarm of niet, als je haar maar goed zit!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
met beetje windkracht tien, waait dat dooie eekhoorntje vanzelf van dr kop. Bontjas is niet geoorloofd, dus ook geen tweede of wel derde haarstukje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 maart 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
had jij maar vast jou theorie, dan komt de rest misschien ook wel? en mannie je weet het zonder drank achter het stuur,is die pruik niet eens aan een frisse wasbeurt toe ,wat zal dat stinken onder die pruik,het spreekwoord zegt van boven pronk en van onderen stront |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ze had haar theorie, maar heeft die laten verlopen, hoe groot schat jij de kans in dat ze hem nog eens haalt? nou sorry hoor, maar ik vrees het ergste, want zo gemakkelijk word dat niet de tweede keer. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nou dan gebeurt er een wonder,leren doet ze niet ze denkt dat alles aan komt waaien ??ze denkt dat zij een bnner is,maar dat zal wel weer goedkomen ze krijgt toch alles voor elkaar,ze is nog te stom om voor de duivel te dansen |
|
|
|
|
|