|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda is terug!
Amanda is terug! Glimlachend huppelt ze het huis in en rent ze regelrecht in de armen van haar vriend. Hij slaakt een harde gil en geeft zijn meisje een dikke zoen. "Diegene die mee was zei hij heel verbaasd: 'Kan jij al rijden?'", kirt Amanda door de keuken. Brian verdiept zich ondertussen weer in zijn dominospelletje met Mike terwijl de Amsterdamse vrolijk naar de wc huppelt. Ze wacht waarschijnlijk nog even tot ze straks Brian helemaal voor zichzelf heeft om alle verhalen te vertellen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hoeveel lantaarn palen staan er nog in Eemnes? ff de witte bergen bellen kijken of ze nog verlichting hebben daar? |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
niets wat AMANDA LEERT is moeilijk voor haar wat zeg ik nu , ik bedoel als amanda iest leerdt dan doet ze het ook en goed daarom geloof ik dat deze jonge vrouw het voorbeeld is voor velen jonge zoals oudere vrouwen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ze is zo bijdehant die amanda alles kan zij,alles begrijpt zij, het is echt een wereldwonder hahahaha,hersens heeft zij niet,ze denkt met haar k.t daar is zij goed in |
|
|
|
|
tino
|
|
|
en wat denk je van Claire, waar is die goed in, die kan zelfs niet denken met haar k"t |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
prachtig hoe kabouter gister achter amanda liep om verhaal te halen na de stemming ahah amanda ging rustig achter de piano zitten spelen mooi en lachte huub vierkant uit ook jaap en huub zelf moesten wel toegeven yes dit is een meisje met pit met kracht. weet je trouwens hoe amanda piano heeft leren spelen in de kooi zelfs de piano lelraar ivo is zon kwal die een leerling met opzet een moeilijke muziek bladen geeft omdat de andere huubje erom vraagd die al van huis uit piano speelt maar hij leert ze wel met makkelijke muziek bladen maar om een lang verhaal kort te maken zelfs dat kan ze nu amanda en brian hebben in de kooi het meest geleerd dan welke bewoner ook . |
|
|
|
|
tino
|
|
|
had beter zijn rijbewijs kunnen halen want dat pianospelen stelt geen r''t voor en vooral niet als hij die bek erbij opentrekt |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik wou dat ik het zo kon,maar dat is een ander verhaal |
|
|
|